Το δεξί χέρι του εστιάτορα
Μάιος 2019
Η διεύθυνση μιας επιχείρησης εστίασης είναι σαφώς δημιουργία και ενθουσιασμός και μεράκι αλλά – κακά τα ψέματα – είναι και ευθύνη. Η ευθύνη του να προσφέρεις ποιοτική φιλοξενία σε αυτούς που σε τιμούν με την επιλογή τους για λίγες ώρες. Γιατί το ζητούμενο βέβαια είναι να σε ξανατιμήσουν. Σίγουρα μεγάλο μέρος αυτής της ευθύνης αφορά το αντικείμενο του πόθου: το καλό φαγητό, τις άριστες πρώτες ύλες, τη δεξιοτεχνία του σεφ, τις καλές επιλογές κρασιού. Και από εκεί και πέρα ο ίδιος ο χώρος και η επαγγελματικότητα του προσωπικού ανεβάζουν με τη σειρά τους τον πήχη της ποιότητας και της καλής λειτουργίας.
Όλα αυτά όμως μπορεί και να περάσουν σε δεύτερη μοίρα αν η απόλαυση του πελάτη σκοντάψει σε απρόβλεπτες λεπτομέρειες. Από το να χαθεί μια παραγγελία στη… μετάφραση, να αποσυντονιστεί η σειρά των πιάτων, να μην ακουστεί ποτέ μια αλλαγή στην παραγγελία, ακόμη και να συμβεί μια παρανόηση που οδηγεί σε λάθος στο λογαριασμό. Καθένα απ΄όλα αυτά τα «πταίσματα» μπορούν να χαλάσουν μια όμορφη βραδιά όπου η χαλάρωση και η γαστρονομία θα πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο. Και μακάρι να υπήρχε ένα μαγικό ραβδί που να φρόντιζε για την οργάνωση, την ακρίβεια, την ασφάλεια και την ταχύτητα κάθε παραγγελίας.
Επειδή όμως ζούμε στην εποχή που τα μαγικά ραβδιά έχουν αντικατασταθεί από τις cloud εφαρμογές, υπάρχει η web εφαρμογή Cardlink maitre που κάνει την λήψη της παραγγελίας παιχνιδάκι, την μεταφέρει άμεσα στην κουζίνα, τυπώνει παραστατικά, κάνει ανάλυση πωλήσεων και διαθέτει άπειρες άλλες δυνατότητες τις οποίες ανακαλύπτει ο επαγγελματίας βλέποντας ταυτόχρονα τα χέρια του να λύνονται με ασφάλεια και ταχύτητα. Και ακόμη, η αδιάκοπη συνδεσιμότητα εξασφαλίζει ότι κανείς δε θα αργήσει να απολαύσει το φαγητό του, ακόμα κι αν χαθεί το ασύρματο σήμα. Ο πελάτης θα εξυπηρετηθεί εύκολα και άψογα ακόμη και στην περίπτωση που αλλάξει γνώμη για την επιλογή του.
Η εφαρμογή Cardlink maitre συνεργάζεται με τον υπάρχοντα εξοπλισμό της επιχείρησης και μπορεί να γίνει μέσα από οποιαδήποτε iOS ή Android συσκευή. Με λίγα λόγια, για την Cardlink η εμπειρία του πελάτη είναι η απόλυτη προτεραιότητα. Και δεν είναι τυχαίο που τα POS της βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε περισσότερα από 250.000 σημεία σε όλη στην Ελλάδα, και ξεπερνούν τις ένα εκατομμύριο συναλλαγές ημερησίως. Η Cardlink παράγει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που βελτιώνουν συνεχώς όχι μόνο τους τρόπους συναλλαγής αλλά και τις συνθήκες απόλαυσης των αγαπημένων μας συνηθειών.
Η παρουσία της ως υποστηρικτής στις τελετές απονομής των φετινών Χρυσών Σκούφων αλλά και των Βραβείων Ελληνικής Κουζίνας δείχνει το πόσο ψηλά βρίσκεται για τη Cardlink η υψηλή γαστρονομική εμπειρία ειδικά όταν αυτή μοιράζεται ισόποσα σε αυτόν που απολαμβάνει και σε αυτόν που προσφέρει.