Ομάδα εξυπηρέτησης Cardlink

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αγαπητοί συνεργάτες, αν διαθέτετε εποχική επιχείρηση και όταν ανοίξατε το Cardlink POS σας (Verifone ή Ingenico) μετά από καιρό διαπιστώσατε ότι δεν μπορεί να πραγματοποιήσει συναλλαγές, πιθανόν δεν είναι αναβαθμισμένο το λογισμικό του με τα νέα πιστοποιητικά ασφαλείας που ισχύουν από 21/01/22. Ακολουθήστε τις οδηγίες αναβάθμισης για το Verifone ή για το Ingenico POS σας και διασφαλίστε την αδιάλειπτη λειτουργία του.

Δουλεύουμε για σας

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Για να ενημερωθείτε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πατήστε εδώ

    Το newsletter μας

    Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

    • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
    • Χρήσιμες συμβουλές
    • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
    • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
    Είστε ήδη πελάτης Cardlink;*