Ομάδα εξυπηρέτησης Cardlink
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αγαπητοί συνεργάτες, αν διαθέτετε εποχική επιχείρηση και όταν ανοίξατε το Cardlink POS σας (Verifone ή Ingenico) μετά από καιρό διαπιστώσατε ότι δεν μπορεί να πραγματοποιήσει συναλλαγές, πιθανόν δεν είναι αναβαθμισμένο το λογισμικό του με τα νέα πιστοποιητικά ασφαλείας που ισχύουν από 21/01/22. Ακολουθήστε τις οδηγίες αναβάθμισης για το Verifone ή για το Ingenico POS σας και διασφαλίστε την αδιάλειπτη λειτουργία του.
Συχνές ερωτήσεις ανά προϊόν
Δημοφιλείς ερωτήσεις
- Πώς κάνω restart στο POS μου;
- Πώς μπορώ να παραγγείλω χαρτοταινίες;
- Τι διαφορά έχει η συναλλαγή ακύρωσης από την επιστροφή;
- Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω το τιμολόγιό μου;
- Πώς κάνω έλεγχο επικοινωνιών (Handshake) στο POS μου;
- Πως μπορώ να αλλάξω την ώρα που το POS στέλνει αυτόματα πακέτο;
- Πώς μπορώ να λάβω ηλεκτρονικά statement;
- Οδηγός ενεργοποίησης POS Ingenico iCT220 Ethernet (παραλαβή από Τράπεζα)
- Πώς μπορώ να ενημερώσω το POS μου για την αλλαγή ώρας;
- Τι αφορά το τιμολόγιο που έλαβα;
Videos
Ενεργοποίησης
Επίλυσης
Συναλλαγών
Android POS
Παραλαβή από Τράπεζα
Παραλαβή από Courier
Δουλεύουμε για σας
Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.