Ιανουάριος 2020

15 χρόνια δίπλα στις επιχειρήσεις

adb: Φέτος η εταιρεία συμπληρώνει 15 χρόνια στην ελληνική αγορά. Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι σταθμοί σε αυτή την πορεία και ποιο το όραμα για το μέλλον;

Χ.Μ.: Ναι, η Cardlink, γιορτάζει φέτος τα 15 της χρόνια! Ιδρύθηκε το 2004 από την Alpha Bank και τη Eurobank, με στόχο τη δημιουργία ενός κοινού δικτύου τερματικών POS που θα βοηθούσε στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συναλλαγών στην Ελλάδα. Η ενοποίηση των εν λόγω δικτύων ολοκληρώθηκε το 2014, με την εγκατάσταση πάνω από 80.000 POS στην εγχώρια αγορά. Το 2015, η εταιρεία αποκτήθηκε από την Quest Holdings και την EdgePay. Με την έλευση στον Όμιλο Quest ξεκίνησε μια νέα πορεία επενδύσεων και ανάπτυξης, κατά την οποία το δίκτυό της εκτινάχθηκε από τα 100.000 POS τον Δεκέμβριο του 2015 στα 250.000 τον Δεκέμβριο του 2019.
Σήμερα, η Cardlink διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο POS στην ελληνική αγορά και την πλέον δυναμική πύλη διαδικτυακών πληρωμών για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες επιχειρήσεις και καταναλωτές. Συνεργάζεται με όλες τις ελληνικές τράπεζες και εξυπηρετεί κορυφαίες επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς.
Με υπερηφάνεια και συγκίνηση για το έργο που έχει γίνει μέχρι σήμερα, η Cardlink συνεχίζει, με σκοπό να συμβάλλει στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Σε μια εποχή που οι ηλεκτρονικές συναλλαγές ολοένα και θα αυξάνονται, θέλουμε να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας με τεχνολογία αιχμής για μια εύκολη καθημερινότητα και μια ομαλή μετάβαση στη νέα αυτή εποχή.

adb: H εταιρεία από πέρυσι έχει λανσάρει το νέο slogan «Cardlink δουλεύει για σένα». Τι σηματοδοτεί για τη στρατηγική και τη φιλοσοφία της Cardlink; Ποια νέα χαρακτηριστικά αποτυπώνονται σε αυτό;

Χ.Μ.: Το «Cardlink δουλεύει για σένα» λανσαρίστηκε για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2019 και σηματοδοτεί την προτεραιότητά μας και τη δέσμευσή μας να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και να τους προσφέρουμε ολοκληρωμένες και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους, ώστε να αφοσιωθούν σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα: τη δουλειά τους, αφήνοντας αυτά που τους απασχολούν σε εμάς.

adb: Η εμπειρία πελάτη είναι πολύ σημαντική στον δικό σας τομέα. Πώς προσεγγίζετε εσείς το ζήτημα;

Χ.Μ.: Δεκαπέντε χρόνια τώρα, είμαστε δίπλα στις επιχειρήσεις, με σκοπό να βελτιώνουμε διαρκώς τόσο τη δική τους εμπειρία, όσο και των πελατών τους. Αυτό αποτελεί μεγάλη πρόκληση για εμάς λόγω του μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων που μας εμπιστεύονται και των ταχύτατων αλλαγών που συμβαίνουν στη βιομηχανία πληρωμών. Ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε αυτή την πρόκληση, και πιστεύουμε ότι το έχουμε καταφέρει, είναι η υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση να μην αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας, αλλά κομμάτι του DNA μας. Γι’ αυτό και δεν σταματάμε ποτέ να αναζητούμε λύσεις για να γινόμαστε καλύτεροι, ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία σε κάθε επαφή τους μαζί μας.

adb: Ποια τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον; Υπάρχουν κάποια προγραμματισμένα νέα βήματα;

Χ.Μ.: Η επόμενη μέρα μάς βρίσκει έτοιμους να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση των ραγδαίων αλλαγών στη βιομηχανία πληρωμών. Αναγνωρίζοντας το ρόλο και την ευθύνη που μας αναλογεί λόγω του μεγέθους του δικτύου μας και των εκατομμυρίων συναλλαγών που διαχειριζόμαστε κάθε χρόνο, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην επέκταση και αναβάθμιση των υποδομών μας και στη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας, προκειμένου να δώσουμε πραγματικές λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Αυτό το καταφέρνουμε μέσα από το σχεδιασμό καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που βασίζονται σε τεχνολογία νέας γενιάς, ώστε οι πελάτες, ό,τι επιχείρηση κι αν έχουν, όποιο κι αν είναι το μέγεθος και ο κλάδος που δραστηριοποιούνται, στην Cardlink να μπορούν να βρουν την απάντηση σε κάθε τους ανάγκη όσον αφορά την αποδοχή πληρωμών με κάρτα στο φυσικό και το ηλεκτρονικό τους κατάστημα – και όχι μόνο.

Μπορείτε να βρείτε τη συνέντευξη εδώ .