fbpx
Ρωτήστε μας
Πίσω

Πώς θα κάνετε το επόμενο business plan σας με το Cardlink pulse

Ένα επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) είναι απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους ή αγοράς στην οποία βρίσκονται. Το business plan είναι η σκέψη πριν την δράση που πρέπει να κάνει κάθε επιχείρηση και επιχειρηματίας.

Για τη δημιουργία ενός business plan πρέπει να λάβεις υπόψη όσα περισσότερα δεδομένα μπορείς. Τα δεδομένα δεν πρέπει όμως μόνο να είναι μεγάλα σε αριθμό αλλά και να είναι σε τέτοια μορφή που να είναι χρήσιμα για εσένα για να μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να μπορέσεις να βγάλεις τα σωστά συμπεράσματα.

Δημιουργία / αλλαγή επιχειρηματικού σχεδίου (business plan)

Το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί η επιχείρησή σου, καθώς και οι συνθήκες της παγκόσμιας οικονομίας αλλάζουν συνεχώς. Ξέρεις πως οφείλεις να κινείσαι παράλληλα με όσα συμβαίνουν γύρω σου και να μην μείνεις σταθερός. Εδώ ακριβώς μπαίνει το επιχειρηματικό σχέδιο. Θα πρέπει δηλαδή να είσαι σε θέση να κάνεις περιγραφή των κινήσεων και δραστηριοτήτων που έχεις σχεδιάσει για να κάνει μελλοντικά η επιχείρησή σου. Τα Smart Data και τα Analytics θα σου δώσουν όλην αυτήν την πληροφορία που χρειάζεσαι για να μπορέσεις να φτιάξεις το business plan σου και να δώσεις απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως:

  • Ποιοι είναι οι πελάτες της επιχείρησής σου και πώς αυτή θα προχωρήσει στην πώληση των προϊόντων της;
  • Ποιο είναι το μέγεθος της αγοράς;
  • Ποιο είναι το επιχειρηματικό μοντέλο (business model) της επιχείρησης;
  • Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές και ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησής σου;
  • Πώς θα διαχειριστείς τις επιχειρηματικές σου δραστηριότητές καθώς η επιχείρησή σου μεγαλώνει;
  • Ποιοι είναι οι κίνδυνοι και οι απειλές που αντιμετωπίζει η επιχείρηση και τι μπορείς να κάνεις για να προφυλαχτεί;
  • Ποιες είναι οι ανάγκες της επιχείρησής σου σε κεφάλαιο και ρευστό;

Πώς μπορεί πρακτικά μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει τα Smart Data?

Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι μια συνεχής πρόκληση. Απαιτεί ενέργεια, αφοσίωση και τις κατάλληλες κινήσεις. Η επιτυχία έγκειται στο συνδυασμό του σωστού επιχειρείν και της σκληρής δουλειάς. Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν κάτι κοινό: γνωρίζουν τις ανάγκες των ιδανικών πελατών τους. Αυτός είναι και ο τελικός στόχος των Analytics:

Εύρεση καταναλωτικού κοινού

Τι λένε οι άνθρωποι για την επιχείρησή σου; Ποιες περιοχές της Ελλάδας μιλάνε περισσότερο γι’ αυτήν; Οι απαντήσεις σε τέτοιου είδος ερωτήματα, σε συνδυασμό με τα δεδομένα των πελατών που ήδη υπάρχουν, μπορούν να συμβάλλουν στη σκιαγράφηση του προφίλ πελατών και δυνητικών πελατών σου. Αυτά είναι τα προφίλ που θα χρησιμοποιήσεις για την εύρεση των ιδανικών δημογραφικών και των επόμενων πελατών σου. Η σύγκριση αυτών των δημογραφικών στόχων με την κοινή γνώμη σου επιτρέπει να καταλάβεις ακόμα περισσότερα. Μπορείς για παράδειγμα να κάνεις έρευνα πάνω στον ανταγωνισμό σου. Μετά, με βάση τα αποτελέσματά της, θα μπορείς να καταλάβεις σε ποιες περιοχές θα έπρεπε να επικεντρωθείς περισσότερο – ακόμη και να επεκταθείς σε αυτές.

Επέκταση επιχείρησης

Ας πούμε ότι είσαι στη θέση που θέλεις να επεκτείνεις την επιχείρησή σου και να ανοίξεις ένα υποκατάστημα, ή ένα άλλο κατάστημα ή γραφείο σε μια νέα θέση. Έχεις ένα μεγάλο όγκο πληροφοριών σχετικά με το αυξανόμενο πελατολόγιό σου, του εξοπλισμού σου και άλλων περιουσιακών στοιχείων της επιχείρησης, τη μισθοδοσία, καθώς και θέματα μεταφοράς ή διανομής. Ξέρεις ότι σχέδιο επέκτασης που θέλεις να φτιάξεις μπορεί, και πρέπει, να βασιστεί πάνω σε αυτά τα δεδομένα; Με τα Analytics μπορείς να βρεις πληροφορίες που μπορείς να κατανοήσεις εύκολα μέσω γραφημάτων και αναφορών, για να πάρεις τις κατάλληλες αποφάσεις.

Δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ

Πλέον έχεις αρκετά δεδομένα που σε έχουν βοηθήσει να καταλάβεις ποιο είναι το κοινό σου και ποιος είναι το ανταγωνισμός σου. Αυτές είναι οι πληροφορίες που χρειάζεσαι για να προσεγγίσεις από την αρχή ένά άλλο ζωτικό στοιχείο της επιχείρησής σου: το μάρκετινγκ. Πλέον, θα μπορείς να προσεγγίζεις καλύτερα τις επιθυμίες του κοινού σου σχετικά με τον τρόπο και το ύφος επικοινωνίας που το ίδιο θα ήθελε, τις προτιμήσεις του, και το είδος προσφορών θα το ενδιέφερε και θα σε ξεχώριζε από τον ανταγωνισμό και την υπόλοιπη αγορά. Τα Smart Data είναι ο τρόπος μέσω του οποίου θα καταφέρεις να βρεις το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα, καθώς και τι θα είναι αυτό που θα έπρεπε να προσφέρεις στους καταναλωτές και πελάτες σου. Τα Analytics σου δίνουν τη δύναμη να χρησιμοποιείς τα Smart Data για να παίρνεις τις καλύτερες αποφάσεις που αφορούν το μάρκετινγκ και όχι μόνο.

Smart Data & Analytics της Cardlink

Τα Analytics του Cardlink pulse έρχονται ακριβώς για να μετατρέψουν τα Big Data σε Smart Data.

  • Με το Cardlink pulse μπορείς να δεις όλα τα δεδομένα και τους αριθμούς που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου. Χάρη στα Smart Data του Cardlink pulse μπορείς να έχεις δυνατότητες και οφέλη που δεν είχες πριν:
  • Μετατρέποντας τους αριθμούς σε ευκαιρίες, μπορείς να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.
  • Είσαι σε θέση να αξιολογήσεις διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ και να τις προσαρμόσεις ανάλογα με την απόδοσή τους.
  • Κατανοώντας τους τρόπους καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών σου, μπορείς να αυξήσεις το πελατολόγιό σου, βρίσκοντας παρόμοιους πελάτες με αυτούς.
  • Μπορείς να μάθεις περισσότερα για τους πελάτες σου, από το που μένουν μέχρι πόσα ξοδεύουν και να στοχεύεις καλύτερα την αγορά σου.
  • Μάθε τη θέση σου ανάμεσα στους ανταγωνιστές και στόχευσε για την πρωτιά.
  • Τα Analytics της Cardlink φιλτράρουν μεγάλο όγκο δεδομένων για να είναι σε χρήσιμη μορφή για εσένα, η οποία θα σε οδηγήσει στο να πάρεις τις σωστές αποφάσεις.

big-data

Γιατί τα δεδομένα δεν έχουν αξία αν δεν μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε αξία.

Σας φάνηκε ενδιαφέρον;

Αν έχετε επιχείρηση και θέλετε να μπορείτε να βλέπετε δεδομένα εξειδικευμένα για τον κλάδο σας, τους πελάτες σας, αλλά και ποια είναι η θέση της δικής σας επιχείρησης σε σχέση με τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, το Cardlink pulse είναι εδώ για να σας βοηθήσει να βλέπετε όλα αυτά τα στοιχεία* σε πραγματικό χρόνο και να παίρνετε τις σωστές αποφάσεις.

Τώρα μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν και να δείτε αν ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση!

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ!

*Το Cardlink pulse συγκεντρώνει ανώνυμα στοιχεία που αφορούν εκατομμύρια συναλλαγές που πραγματοποιούνται καθημερινά με κάρτα μέσω του δικτύου της Cardlink, τα επεξεργάζεται και τα παρουσιάζει με απλό και εύκολο τρόπο, εξειδικευμένα για την κάθε επιχείρηση.

 

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις