fbpx
Ρωτήστε μας
Πίσω

Ο Γιώργος Δρυμιώτης, διευθύνων σύμβουλος της Cardlink, στο CEO Initiative Book, την ειδική έκδοση του Fortune 100

Cardlink, a worldline brand, CEO Γιώργος Δρυμιώτης

CEO Initiative book

Θέση ισχύος μπροστά στις αλλαγές της βιομηχανίας πληρωμών

– Ποια επιπλέον αξία φέρνει για την ομάδα της Cardlink στην Ελλάδα η ένταξη στην Worldline;

Η Worldline είναι ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών. Ανήκει δε στην πρώτη τετράδα των παγκόσμιων παικτών και έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Η Cardlink, όντας μέρος ενός εξειδικευμένου παρόχου από τον Σεπτέμβριο 2021, ενισχύει τη θέση της στην Ελλάδα και αποκτά πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά, σε κορυφαίες τεχνολογίες και προϊόντα, αλλά και στην εξειδίκευση και την τεχνογνωσία της Worldline στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών. Έτσι θα δημιουργήσει και θα λανσάρει νέα προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των επιχειρήσεων και θα τις βοηθήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη τους.

Επιπλέον, η ένταξη στην Worldline θα συμβάλλει στη βελτίωση της κερδοφορίας από νέες πωλήσεις, οικονομίες κλίμακας και αποδοτικότητα κόστους στα λειτουργικά έξοδα. Παράλληλα, ανοίγουν νέες ευκαιρίες για τους εργαζομένους της εταιρείας μας οι οποίοι ανήκουν πλέον στη δυναμική ομάδα ενός ομίλου 20.000 εργαζομένων με παρουσία σε 55 χώρες στον πλανήτη.

– Μπροστά στην πρόκληση της κλιματικής αλλαγής βλέπετε τον ρόλο σας να σταματά στη μείωση της χρήσης χαρτιού με τον μετα-σχηματισμό του μοντέλου συναλλαγών σε ψηφιακό;

Στόχος μας για το 2022 είναι η μείωση της κατανάλωσης χαρτιού που προκύπτει από τις χιλιάδες αποδείξεις που καθημερινά τυπώνονται στα 290.000 Cardlink POS . Έχουμε ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια παρότρυνσης των επιχειρήσεων να σκεφτούν “πράσινα”, καταργώντας την εκτύπωση των αποδείξεων εμπόρου και πελάτη, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία όπως η πλατφόρμα διαχείρισης συναλλαγών εμπόρου Cardlink apollo, αλλά και τα Android POS. Η συνεισφορά μας δε σταματά εδώ. Θα συμβάλουμε στη στρατηγική CSR της Worldline και του προγράμματος TRUST 2025 , που “χτίστηκε” γύρω από πέντε προκλήσεις με μετρήσιμους στόχους στις περιοχές: επιχειρηματική δραστηριότητα, εργαζόμενοι, ηθική, εφοδιαστική αλυσίδα και περιβάλλον. Η Worldline είναι η πρώτη εταιρεία στον κλάδο πληρωμών που δεσμεύτηκε για ουδετερότητα άνθρακα. Επιπλέον, στόχος μέχρι το 2025 είναι το 100% των POS που θα πωλούνται να προσφέρουν δυνατότητα ψηφιακών αποδείξεων, να μην περιέχουν PVC και να συσκευάζονται από ανακυκλωμένο υλικό, με δυνατότητα λειτουργίας για εξοικονόμηση ενέργειας.

– Πώς κερδίζετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας? 

Επί 17 χρόνια στην Cardlink δουλεύουμε για να απλοποιούμε την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, ώστε να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα: τη δουλειά τους. Για να εξυπηρετούν, να δημιουργούν και να ξεχωρίζουν! Αν παρέχεις εμπειρίες και λύσεις που λύνουν προβλήματα επιχειρήσεων και οι καταναλωτές τις απολαμβάνουν και τις βρίσκουν χρήσιμες, αυξάνεις την πιστότητα, “οικοδομείς” εμπιστοσύνη και αυτό οδηγεί στην ανάπτυξη.

Οι άνθρωποί μας να είναι η δύναμή μας, και οι πελάτες μας αποτελούν την έμπνευση μας για να γινόμαστε καλύτεροι. Η υψηλού επιπέδου υποστήριξη αποτελεί κομμάτι του DNA μας. Η κουλτούρα μας βασίζεται στο agility – προτρέπουμε τους ανθρώπους μας να δοκιμάζουν νέα πράγματα. Με αυτόν τον τρόπο, εκπαιδεύονται και γίνονται καλύτεροι – κάθε φορά και σε κάτι μεγαλύτερο και σημαντικότερο. Στη Worldline μάλιστα βρήκαμε τον κατάλληλο συνεργάτη, αφού έχει ως βασικές αξίες την καινοτομία, τη συνεργασία, την αριστεία και την ενδυνάμωση.Έτσι, είμαστε πάντα έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση των ραγδαίων αλλαγών στη βιομηχανία πληρωμών.

“Η ταχύτητα, η πολυπλοκότητα και η μεταβλητότητα προκαλούν κούραση, η οποία είναι εύκολο να οδηγήσει σε λάθη. Θα τα καταφέρουν οι επιχειρήσεις που θα προσαρμοστούν στις συνθήκες αυτές.”

– Ποιοι είναι οι οικονομικοί στόχοι που έχετε θέσει μεσομακροπρόθεσμα και με ποια στρατηγική θα τους πετύχετε? 

Βασικός οικονομικός στόχος για τα επόμενα χρόνια είναι να πετύχουμε ετήσια αύξηση εσόδων της τάξεως του 10%. Η στρατηγική μας έχει δύο άξονες: να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να τους δίνουμε προϊόντα και υπηρεσίες που λύνουν προβλήματα και τους βοηθούν στη δική τους δουλειά. Και να έχουμε ευχαριστημένους εργαζόμενους που εμπνέονται από τον σκοπό και τις αξίες της εταιρείας και είναι προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. Στους δύο αυτούς άξονες “χτίζουμε” την γκάμα των προϊόντων και υπηρεσίων που θα τροφοδοτήσουν την ανάπτυξή μας.

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις