Πίσω
Ομιλία της Βιβής Χωριανοπούλου στο 6o συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Μάρτιος, 2020
“Customer Experience Decoded”
Για μια ακόμα χρονιά η Βιβή Χωριανοπούλου, Customer Experience Director της Cardlink, συμμετείχε στις 5 Μαρτίου 2020 στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών».
Με κεντρικό θέμα την Εμπειρία Πελάτη, μοιράστηκε με το κοινό του συνεδρίου τι είναι και τι δεν είναι το Customer Experience, καθώς και ποια είναι τα CX στοιχεία που πρέπει να λαμβάνει κανείς υπόψη όταν σχεδιάζει προϊόντα, υπηρεσίες και νέες εμπειρίες .
Εδώ μπορείτε να δείτε την σχετική παρουσίαση από την ομιλία.