Μάρτιος, 2019

Customer feedback: listen to their heart, wants and needs

Στις 27 Μαρτίου 2019 η Βιβή Χωριανοπούλου, Customer Experience Director της Cardlink, συμμετείχε στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» στην OTEAcademy και μίλησε για το Feedback, το πιο πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να φέρει πραγματική αξία στις εταιρίες και να απογειώσει την Εμπειρία του Πελάτη.

Στη πλαίσια της ομιλίας, μοιράστηκε με το κοινό του συνεδρίου tips και best practices που έχουμε εφαρμόσει στην Cardlink και μας έχουν βοηθήσει να χτίσουμε μια δυνατή σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας.

Εδώ μπορείτε να δείτε την σχετική παρουσίαση από την ομιλία.