fbpx
Ρωτήστε μας
Πίσω

Πάσχα 2024: Ιδέες και tips για να «ανθίσει» η επιχείρησή σας και φέτος

Η άνοιξη έχει ήδη κάνει αισθητή την εμφάνισή της και καθώς πλησιάζει το Πάσχα, η επιθυμία για ψώνια κορυφώνεται, με τους νονούς και τις νονές να προετοιμάζονται πυρετωδώς για τα πασχαλινά δώρα. Είναι, επίσης, αυτή η εποχή του χρόνου που αποπνέει μια ταξιδιάρικη διάθεση και οι πρώτες εξορμήσεις της φετινής τουριστικής περιόδου αρχίζουν να μπαίνουν σιγά σιγά στο πρόγραμμα. Όπως κάθε χρόνο λοιπόν, έτσι και φέτος, παρά το άγχος για τις αυξημένες τιμές, το καταναλωτικό κοινό αναζητάει διεξόδους να αποτινάξει τη ρουτίνα του χειμώνα και οι επιχειρήσεις, με τη σειρά τους, φροντίζουν να είναι έτοιμες ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους.

Στην Cardlink, φροντίζουμε να βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό σας και αναγνωρίζοντας τις ανάγκες του σήμερα, ετοιμάσαμε έναν χρήσιμο οδηγό με απλές και φρέσκες συμβουλές, που μπορείτε να ακολουθήσετε και να εφαρμόσετε εύκολα για να είστε έτοιμοι να κάνετε την επιχείρησή σας να «ανθίσει» εν όψει του φετινού Πάσχα.

1. Η πρώτη εντύπωση μετράει, αλλά αυτό δεν αρκεί:

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε την ιδανική εμπειρία για τους πελάτες σας. Σύμφωνα με το πρόσφατο report “Automation in Retail” του Retail Innovation Hub by Cardlink ένα σημαντικό ποσοστό της τάξεων του 74% των καταναλωτών είναι έτοιμο να σταματήσει να επιλέγει ένα brand μετά από μόλις τρεις κακές εμπειρίες. Επομένως, η πρώτη εντύπωση μετράει, αλλά οφείλετε να διατηρήσετε την καλή εικόνα σας, για να παραμείνετε η πρώτη επιλογή. Εξασφαλίστε για τους πελάτες σας την ευκολία και την ταχύτητα στις πληρωμές τους, χωρίς ουρές και καθυστερήσεις, κριτήριο που «μετράει» σε μια αγορά όπως την Ελλάδα που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την κάρτα για τις αγορές τους.

Γι’ αυτό, βεβαιωθείτε ότι το Cardlink POS σας είναι αναβαθμισμένο, ώστε να ανταπεξέλθει στην αυξημένη κίνηση. Είναι πολύτιμο εργαλείο για εσάς! Άλλωστε, για όλες τις αναβαθμίσεις φροντίζουμε εμείς, εσείς απλώς εξασφαλίστε ότι το POS σας παραμένει ενεργοποιημένο, φορτισμένο και συνδεδεμένο σε WiFi ή Ethernet κατά τις νυχτερινές ώρες, ώστε να κατεβάσει το καινούργιο διαθέσιμο λογισμικό. Με ένα αναβαθμισμένο POS στα χέρια σας, είστε σε θέση να προσφέρετε ευέλικτες πληρωμές, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να πληρώσουν με όποιον τρόπο επιθυμούν, είτε πρόκειται για κάρτα, ή μέσω κινητού/smartwatch. Δείτε ακόμα, μήπως χρειάζεστε ένα επιπλέον POS στην εργαλειοθήκη σας, όπως ένα ασύρματο ή mini POS, που θα διευκολύνει αισθητά τις συναλλαγές, εξυπηρετώντας ακόμα πιο άμεσα και γρήγορα τους πελάτες σας.

2. Δημιουργήστε μία όμορφη ατμόσφαιρα:

Το “extra touch” είναι το παν και κάνει τη διαφορά!

«Ντύστε» τη βιτρίνα και το κατάστημά σας με πασχαλινή διακόσμηση και κερδίστε τις εντυπώσεις. Από πολύχρωμα αβγά μέχρι όμορφα λουλούδια, προσθέστε ένα πασχαλινό στοιχείο στον χώρο και δημιουργήστε μια όμορφη ατμόσφαιρα για να υποδεχτείτε τους νονούς, τις νονές, όσους διοργανώνουν πασχαλινό τραπέζι, όσους ετοιμάζονται να ταξιδέψουν, τους πελάτες σας. Και μην μείνετε μόνο στη διακόσμηση… Προσφέρετέ τους μικρά δώρα: μία λαμπάδα, ένα πασχαλινό αβγό ή μια πασχαλινή κάρτα με ευχές. Μικρά ναι μεν, αλλά συμβολικά. Αρκούν για να τους δείξετε ότι τους νοιάζεστε και τους φροντίζετε. Και κάτι ακόμα: εξυπηρετήστε τους με χαμόγελο. Είναι μεταδοτικό! Άλλωστε, η ευγένεια και η θετική διάθεση είναι πάντα απαραίτητες, πόσο μάλλον τις γιορτινές ημέρες.

3. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του e-commerce:

Η καταναλωτική προτίμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο καλά κρατεί και ένα είναι σίγουρο: πολλοί καταναλωτές θα επιλέξουν να κάνουν τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους. Εάν έχετε e-shop, βεβαιωθείτε ότι είναι εξοπλισμένο και πλήρως αναβαθμισμένο για να διαχειριστεί την αυξημένη επισκεψιμότητα, πραγματοποιώντας τους απαραίτητους ελέγχους σε επίπεδο security και performance. Μάλιστα, για να απογειώσετε την εμπειρία του επισκέπτη του e-shop σας, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τις αγορές του αυτό το διάστημα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή κατηγορία με προϊόντα και υπηρεσίες ειδικά για την πασχαλινή περίοδο.

Αλλά, ακόμα και αν δεν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να κάνετε online πωλήσεις χρησιμοποιώντας Payment Links της Cardlink, εύκολα και γρήγορα. Μέσα από τα links, δέχεστε πληρωμές με κάθε τρόπο, μέσω email, messenger ή SMS, παρέχοντας ευκολία στους πελάτες που προτιμούν τις online αγορές.

Last but not least: Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, η πλειοψηφία των καταναλωτών που κάνουν online αγορές, βάζουν υψηλά στα κριτήρια επιλογής του brand το κόστος των μεταφορικών. Προσφέρετε δωρεάν αποστολή για τα πασχαλινά ψώνια των πελατών σας και αποδείξτε τους για μια ακόμα φορά ότι τους φροντίζετε κι αφουγκράζεστε τις πραγματικές ανάγκες τους.

4. Δημιουργήστε ελκυστικές προωθητικές ενέργειες:

Εν όψει των ημερών, είναι μια καλή ευκαιρία να διοργανώσετε πρωτότυπους διαγωνισμούς για τους πελάτες, δίνοντάς τους κίνητρο να συμμετάσχουν και να κερδίσουν δώρα ή εκπτώσεις. Επιπλέον, προσφέρετε δωρεάν δώρα ή υπηρεσίες με αγορές άνω ενός ορισμένου ποσού. Παροχές τέτοιου τύπου αποτελούν έναν εξίσου αποτελεσματικό τρόπο για να προσελκύσετε πελάτες και να ενθαρρύνετε τους παλιούς να ξαναψωνίσουν.

Για να υλοποιήσετε προσαρμοσμένες προωθητικές ενέργειες σύμφωνα με τις ανάγκες σας, εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του Cardlink POS. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε την καλύτερη λύση που θα αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις σας!

Extra tip! Δημιουργήστε τις απόλυτες πασχαλινές προσφορές, συνδυάζοντας μαζί προϊόντα και υπηρεσίες που θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την καταναλωτική εμπειρία και θα αποτελέσουν το απόλυτο mix. Για παράδειγμα, στις περιπτώσεις ξενοδοχειακών επιχειρήσεων εν όψει των πασχαλινών αποδράσεων, μία καλή ιδέα είναι η παροχή δωρεάν πάρκινγκ με την κράτηση δωματίου.

5. Αξιοποιήστε τα social media:

Τα social media αποτελούν ένα βασικό εργαλείο με το οποίο μπορείτε να γνωστοποιήσετε τις προσφορές και τα προϊόντα σας στους πελάτες τους και να τις προωθήσετε περαιτέρω, μιας και οι χρήστες συνηθίζουν να αναζητούν τέτοιες προτάσεις.

Αναπτύξτε, επίσης, ελκυστικό περιεχόμενο στα social media ή τον ιστότοπό σας, ειδικά διαμορφωμένο με θέμα το Πάσχα, όπως πχ συνταγές, ιδέες διακόσμησης ή διασκεδαστικά πασχαλινά trivia, ανάλογα με τον τομέα δραστηριοποίησής σας.

6. Μην ξεχνάτε τον «αθέατο» πρωταγωνιστή:

Οι πραγματικοί πρωταγωνιστές της επιχείρησής σας, είναι οι ίδιοι οι υπάλληλοί σας, ειδικά σε περιόδους όπως το Πάσχα. Βεβαιωθείτε ότι έχουν ένα όσο το δυνατόν πιο ομαλό πρόγραμμα αυτές τις μέρες που υπάρχει έξτρα φόρτος εργασίας.

Φροντίστε τους ακόμα περισσότερο, παρέχοντάς τους την ευκαιρία να απολαύσουν δώρα με μια Cardlink gift-card για να κάνουν τα πασχαλινά ψώνια τους από το ίδιο το κατάστημα στο οποίο εργάζονται. Δώρα τα οποία δεν περίμεναν να λάβουν, μέσα από απίθανες προσφορές, γεννώντας το στοιχείο της έκπληξης τόσο για το καταναλωτικό κοινό όσο και για το ανθρώπινο δυναμικό σας. Έτσι, δημιουργείτε όμορφες αγοραστικές εμπειρίες και παράλληλα επιβραβεύετε τους «αθέατους» πρωταγωνιστές, τους εργαζόμενους σας, που κάνουν τα αδύνατα δυνατά όχι μόνο σε τέτοιες high seasons, αλλά καθημερινά.

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις