Η Cardlink συμμετείχε και φέτος σε συνεργασία με τη Mastercard στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Η Cardlink συμμετείχε και φέτος σε συνεργασία με τη Mastercard στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, σαν τεχνολογικός πάροχος στο Cashless Point of Sale των εισιτηρίων. Στο εκδοτήριο, η αγορά των εισιτηρίων γινόταν αποκλειστικά με κάρτες πληρωμών στα Cardlink POS, ενώ σε κάθε συναλλαγή με κάρτα Mastercard, ο κάτοχός της είχε τη δυνατότητα να συμμετάσχει σε κλήρωση με δώρο διπλές προσκλήσεις για επερχόμενες προβολές ταινιών στο Φεστιβάλ. Η προωθητική ενέργεια της Mastercard διήρκησε καθόλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ, από τις 4 έως τις 14 Νοεμβρίου, με τους επισκέπτες που κέρδισαν να εκπλήσσονται ευχάριστα βλέποντάς το αυτόματα στο απόκομμα της συναλλαγής τους.
Η Cardlink έχει τη δυνατότητα να διοργανώνει προωθητικές ενέργειες μέσω των τερματικών της, προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε συνεργάτη της.