Giorgos Drimiotis dieuthinon simvoulos - Cardlink
Γιώργος Δρυμιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cardlink

Δεκέμβριος 2018

Η Cardlink ιδρύθηκε το 2004 από την Alpha Bank και τη Eurobank µε στόχο τη δηµιουργία ενός κοινού δικτύου τερµατικών POS που θα βοηθούσε στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συναλλαγών στην Ελλάδα. Το έργο της ενοποίησης των δικτύων ξεκίνησε το 2011 και ολοκληρώθηκε το 2014 εγκαθιστώντας πάνω από 80.000 Cardlink POS.
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου αυτού, η Cardlink απέδειξε ότι θα µπορούσε να κάνει πολλά περισσότερα για το περιβάλλον αποδοχής πληρωµών στην Ελλάδα. Έτσι τον Ιανουάριο του 2015, η Alpha Bank και η Eurobank αποφάσισαν την πώληση της Cardlink στον Όµιλο Quest και την Edgepay Holdings. Δεδοµένου ότι η Ελλάδα ήταν πολύ πίσω από άλλες ευρωπαϊκές χώρες στην υιοθέτηση ηλεκτρονικών συναλλαγών, η ιδέα ήταν να δηµιουργηθεί µια πραγµατικά ανεξάρτητη οντότητα που θα µπορούσε να βοηθήσει τις τράπεζες και τις επιχειρήσεις να κινηθούν ταχύτερα προς τη σύγκλιση µε άλλες αγορές. Η µεταβίβαση της κυριότητας της Cardlink στις αρχές του 2015 σηµατοδοτεί την αρχή της περιόδου αυτής. Από εκείνη τη στιγµή, ο ρυθµός επιταχύνθηκε.

Η επιβολή του ελέγχου των κεφαλαίων (capital controls) στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2015 που µείωσε την πρόσβαση των καταναλωτών σε µετρητά µαζί µε νοµοθετικά µέτρα για την παροχή κινήτρων για τη χρήση ηλεκτρονικών συναλλαγών και την υποχρεωτική εγκατάσταση των τερµατικών POS, το 2017, σε όλα σχεδόν τα εµπορικά καταστήµατα και κατηγορίες επιχειρήσεων, οδήγησε σε εκρηκτική ανάπτυξη στη ζήτηση για τις υπηρεσίες της Cardlink.

Την περίοδο 2016-2018 πραγµατοποιήσαµε σηµαντικές επενδύσεις τόσο σε εξοπλισµό POS όσο και σε τεχνολογικές υποδοµές προκειµένου να ανταποκριθούµε στη ζήτηση και στις ανάγκες της αγοράς. Σήµερα, καθώς ολοκληρώνεται το 2018, λειτουργούµε το µεγαλύτερο δίκτυο αποδοχής συναλλαγών µε κάρτες στην Ελλάδα και είµαστε έτοιµοι να υποστηρίξουµε την αγορά και τις επιχειρήσεις µε νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Η βιοµηχανία πληρωµών αλλάζει ταχύτατα κυρίως λόγω εξελίξεων που ωθούνται από την τεχνολογία. Το smart phone γίνεται ένα ισχυρό συναλλακτικό εργαλείο που θολώνει τις γραµµές των φυσικών, των εικονικών (virtual) και των κινητών (mobile) εµπορικών χώρων. Η αναζήτηση, επιλογή, αγορά και πληρωµή για αγαθά και υπηρεσίες δεν είναι πλέον ξεχωριστές διαδικασίες. Γίνονται µέρος µίας ενοποιηµένης πελατειακής εµπειρίας δηµιουργώντας σηµαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες για όλους τους εµπλεκόµενους. Οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρµοστούν στο µεταβαλλόµενο αυτό τοπίο και στους µεταβαλλόµενους καταναλωτές. Προκειµένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες τους, πρέπει να προσαρµόσουν και να παρέχουν στους καταναλωτές καλύτερα προϊόντα/υπηρεσίες/ εµπειρίες σε πολλαπλά κανάλια (φυσικά, εικονικά και κινητά).

Η επόµενη µέρα για εµάς έχει ως βασικό στόχο να στραφούµε προς τις επιχειρήσεις και να χρησιµοποιήσουµε την τεχνολογία και την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση για να δώσουµε πραγµατικές λύσεις στις προκλήσεις που αντιµετωπίζουν. Ο στόχος µας είναι να κερδίσουµε την εµπιστοσύνη των επιχειρήσεων και να γίνουµε η πρώτη τους επιλογή σε προϊόντα και υπηρεσίες, για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες τους.

Η τεχνολογία από μόνη της δεν φτάνει για να κάνει τη διαφορά. Για το ταξίδι αυτό θα στηριχθούµε στους ανθρώπους µας και στην κουλτούρα µας. Κάνουµε σηµαντικές προσπάθειες για να δηµιουργήσουµε και να διατηρήσουµε ένα εργασιακό περιβάλλον το οποίο ενθαρρύνει την καινοτοµία, την πρωτοβουλία και τη συνεργασία ώστε να κάνουµε τη διαφορά και να υλοποιήσουµε το όραµά µας που είναι να κερδίσουµε την εµπιστοσύνη, την αφοσίωση και τον θαυµασµό των εργαζοµένων και των πελατών µας.