Ποιο όνομα κερνάει πιο πολύ και κερδίζει τον τίτλο του πιο ανοιχτοχέρη; Κέρασαν φέτος οι εορτάζοντες στη γιορτή του Κωνσταντίνου και Ελένης;
Η ονομαστική γιορτή του Κωνσταντίνου και της Ελένης μόλις πέρασε και μπήκαμε στον πειρασμό να δούμε, να μετρήσουμε και να βγάλουμε στη …φόρα αν ήταν αρκετά ανοιχτοχέρηδες φέτος και κέρασαν ή προτίμησαν να κάνουν οικονομία.
Για να μην έχουν παράπονο όμως τα υπόλοιπα δημοφιλή στη χώρα μας ονόματα, αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τα πιο γενναιόδωρα, αυτά που έκαναν τα εστιατόρια, τα μπαρ και τα ζαχαροπλαστεία της χώρας να χαμογελάσουν!
Ποιο όνομα κερνάει πιο πολύ; Σε ποιες περιοχές της Ελλάδας ξόδεψαν τα περισσότερα οι εορτάζοντες για να κεράσουν στη γιορτή του Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης; Ποιο όνομα-έκπληξη, που μάλιστα είναι μόνο γυναικείο, μπαίνει στο top5 των πιο γαλαντόμων ονομάτων;
Συγκεντρώσαμε, επεξεργαστήκαμε και σας παρουσιάζουμε δεδομένα από εκατομμύρια συναλλαγές*, λαμβάνοντας επιπλέον υπόψιν το πλήθος κάθε ονόματος στην Ελλάδα, για μεγαλύτερη ακρίβεια στα αποτελέσματα.
Κωνσταντίνου και Ελένης: η πιο δημοφιλής ονομαστική γιορτή της άνοιξης! Όλοι ξέρουμε κάποιον που γιορτάζει, τα ζαχαροπλαστεία κάνουν χρυσές δουλειές, τα μπαρ και τα εστιατόρια περιμένουν πώς και πώς τις κρατήσεις της μέρας αυτής. Για να δούμε όμως, είναι έτσι τα πράγματα; Πώς τα πήγαν οι επιχειρήσεις του κλάδου τα τελευταία δύο χρόνια σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές;
Στο διάγραμμα που ακολουθεί απεικονίζεται η ποσοστιαία μεταβολή στα έσοδα των ζαχαροπλαστείων, των μπαρ και των εστιατορίων στις 21 Μαΐου του 2018 και του 2019 σε σχέση με την αντίστοιχη ημερομηνία το 2017 και το 2018.
Αναμφισβήτητα τα ζαχαροπλαστεία είναι που κερδίζουν το παιχνίδι, με τα έσοδά τους να αυξάνονται τα τελευταία δυο χρόνια και μάλιστα με μεγάλα ποσοστά. Τα εστιατόρια μετά από μια αξιοσημείωτη μείωση των εσόδων τους το 2018, φαίνεται να ανακάμπτουν σιγά σιγά, ενώ οι εορτάζοντες φαίνεται πως ξενύχτησαν φέτος στα μπαρ της χώρας ξοδεύοντας 33% περισσότερο σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Πού συνέβησαν όμως τα παραπάνω; Στην Αττική βεβαίως, όπως είναι αναμενόμενο, όμως στον χάρτη που ακολουθεί και απεικονίζει τις αυξήσεις των τζίρων ανά την Ελλάδα συγκεντρωτικά για τα ζαχαροπλαστεία, τα μπαρ και τα εστιατόρια στις 21 Μαΐου 2019 (συγκριτικά με μια «απλή» μέρα της εβδομάδας) παρατηρούμε ότι η Λαμία, η Αλεξανδρούπολη, η Μυτιλήνη και η Εύβοια έσπασαν τα ταμεία φέτος ακόμα και σε σχέση με τη Θεσσαλονίκη ή την Κρήτη και την Πελοπόννησο.
Ο Κωνσταντίνος λοιπόν, η Ελένη και οι λοιποί εορτάζοντες την ίδια μέρα, ενίσχυσαν τον κλάδο και φέτος. Τι συμβαίνει όμως με τα υπόλοιπα ονόματα; Πάμε να δούμε τι λένε τα στατιστικά και τελικά, ποιο είναι το πιο γενναιόδωρο όνομα; Τα στοιχεία που ακολουθούν αφορούν τις ονομαστικές γιορτές του 2018 για να είμαστε δίκαιοι με όλους και λαμβάνοντας βεβαίως υπόψη τον πληθυσμό κάθε ονόματος.
Ναι, ο Κωνσταντίνος και η Ελένη είναι στη γενική κατάταξη πρώτοι! Αυτοί δηλαδή που το 2018 εκτόξευσαν τα έσοδα των ζαχαροπλαστείων, των μπαρ και των εστιατορίων, κατά 265,9% την ημέρα της ονομαστικής τους γιορτής σε σχέση με αντίστοιχες μέρες της εβδομάδας άλλων περιόδων. Ακολουθεί ο Δημήτρης/Δήμητρα, ο Γιώργος/Γεωργία, ο Γιάννης/Ιωάννα, ο Νίκος/Νίκη και η Κατερίνα, που επίσης ενίσχυσαν την αγορά με εντυπωσιακά ποσοστά.
Δίκαια θα αναρωτηθεί κανείς κατά πόσο τα παραπάνω αποτελέσματα επηρεάζονται από το πλήθος των εορταζόντων που έχει το κάθε όνομα. Φυσικά και οι Γιώργηδες/Γεωργίες είναι περισσότεροι από τις Κατερίνες. Για να είναι δίκαια τα αποτελέσματα λοιπόν και να έχει προκύψει αντικειμενικά το πιο… γενναιόδωρο όνομα, λάβαμε υπόψη και τον πληθυσμό στην Ελλάδα που έχει γιορτή την ημέρα του κάθε Αγίου (πηγή: https://www.foundalis.com/grk/EllinikaOnomata.html).
Τα αποτελέσματα είναι πολύ ενδιαφέροντα και κρύβουν εκπλήξεις! Ας τα δούμε αναλυτικά για κάθε έναν από τους τρεις κλάδους που μελετάμε και στο τέλος θα σας αποκαλύψουμε το όνομα του νικητή, του αντικειμενικά και αδιαμφισβήτητα ανοιχτοχέρη!
Οι Δημήτρηδες και οι Δήμητρες προτιμούν να τσουγκρίζουν τα ποτήρια τους στα μπαρ στη γιορτή τους, με τις Κατερίνες να ανεβαίνουν στη 2η θέση!
Στα ζαχαροπλαστεία τα πράγματα είναι σχετικά ισοδύναμα, με τη γιορτή του Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης να κρατάει την πρωτιά με διαφορά και τις υπόλοιπες γιορτές να ενισχύουν τον κλάδο με σχεδόν τα ίδια ποσοστά.
Οι Κατερίνες ξαναχτυπούν και διαπιστώνουμε ότι τους αρέσει να βγαίνουν σε εστιατόρια την ημέρα της γιορτής τους, σε αντίθεση με τον Γιώργο/Γεωργία που ναι μεν συνέβαλλαν στην αύξηση του τζίρου των εστιατορίων, αλλά κατά πολύ λιγότερο.
Με τους Γιάννηδες/Ιωάννες τι γίνεται; Έχουν κι αυτοί την πρωτιά τους! Είναι οι πρωταθλητές στο μέσο ποσό συναλλαγής και για τους τρεις κλάδους. Ανήμερα της γιορτής του, δαπανήθηκαν κατά μέσο όρο € 31/συναλλαγή σε μπαρ, €18/συναλλαγή σε ζαχαροπλαστεία και €52/συναλλαγή σε εστιατόρια.
Ήρθε η στιγμή για την τελική κατάταξη! Από τα πιο δημοφιλή στην Ελλάδα ονόματα που ερευνήσαμε, αυτά είναι που κέρασαν πιο πολύ και βοήθησαν στην αύξηση των εσόδων συγκεντρωτικά για τα ζαχαροπλαστεία, μπαρ εστιατόρια.
- Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης
- Αγίου Δημητρίου
- Αγίας Αικατερίνης
- Αγίου Νικολάου
- Αγίου Γεωργίου
- Αγίου Ιωάννη
Σας φάνηκε ενδιαφέρον;
Αν έχετε επιχείρηση και θέλετε να μπορείτε να βλέπετε δεδομένα εξειδικευμένα για τον κλάδο σας, τους πελάτες σας, αλλά και ποια είναι η θέση της δικής σας επιχείρησης σε σχέση με τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, το Cardlink pulse είναι εδώ για να σας βοηθήσει να βλέπετε όλα αυτά τα στοιχεία* σε πραγματικό χρόνο και να παίρνετε τις σωστές αποφάσεις.
Τώρα μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν και να δείτε αν ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση!
*Το Cardlink pulse συγκεντρώνει ανώνυμα στοιχεία που αφορούν εκατομμύρια συναλλαγές που πραγματοποιούνται καθημερινά με κάρτα μέσω του δικτύου της Cardlink, τα επεξεργάζεται και τα παρουσιάζει με απλό και εύκολο τρόπο, εξειδικευμένα για την κάθε επιχείρηση.