Αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει με τις μη εκτελεσθείσες ηλεκτρονικές παραγγελίες του e-shop mobilepoint.gr και αντιλαμβανόμενοι την ανησυχία σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Cardlink δεν εμπλέκεται τόσο στις πληρωμές όσο και στις επιστροφές ποσών που προκύπτουν από συναλλαγές  με το συγκεκριμένο e-shop.  Η αναφορά της επιχείρησης στην Cardlink σε σχέση με το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι παραπλανητική.

Ο ρόλος της Cardlink στην πραγματοποίηση συναλλαγών περιορίζεται αποκλειστικά στην μετάδοση των συναλλαγών από την επιχείρηση προς την τράπεζα με την οποία η επιχείρηση έχει υπογράψει σχετική σύμβαση.  Η Cardlink έχει λάβει εξώδικο από την συγκεκριμένη επιχείρηση με την οποία ποτέ δεν είχε άμεση συνεργασία και θα προχωρήσει στις νόμιμες ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την εταιρεία.

Η συμβουλή μας προς τους καταναλωτές που έχουν επηρεαστεί από το πρόβλημα με τις μη εκτελεσθείσες ηλεκτρονικές παραγγελίες και ζητούν επιστροφή χρημάτων είναι να απευθυνθούν στην εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας που έχει εκδώσει την κάρτα που χρησιμοποίησαν προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά που τους παρέχονται στα πλαίσια διενέργειας συναλλαγών.