Σημαντική Προειδοποίηση: Προσπάθεια εξαπάτησης μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων
Το πρόσφατο χρονικό διάστημα, παρατηρούνται αυξημένες προσπάθειες εξαπάτησης μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων χρησιμοποιώντας impersonation εταιρείας ή και “ψαρέματος” (Phishing). Συγκεκριμένα, υπάρχει πιθανότητα τα εν λόγω μηνύματα να φαίνεται ότι αποστέλλονται από την Cardlink χρησιμοποιώντας την επωνυμία ή και το λογότυπο της εταιρείας μας, με σκοπό την υποκλοπή στοιχείων και τη διενέργεια απάτης.
Επισημαίνεται ότι η επικοινωνία με την εταιρεία Cardlink μπορεί να πραγματοποιείται αποκλειστικά με τα πρόσφορα μέσα που αναφέρονται στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας μας www.cardlink.gr, συγκεκριμένα μέσω του email support@cardlink.gr και του τηλεφωνικού μας κέντρου 210-6303000 ή 210-6303050.
Τι είναι το Brand Impersonation
«H κακόβουλη προσπάθεια εξαπάτησης, μέσω πλαστοπροσωπίας μίας μεγάλης και γνωστής επιχείρησης ή οργανισμού. Συνήθως συμβαίνει μέσω e-mail. Κυριότερος σκοπός είναι να παρακινήσει τον παραλήπτη να προβεί σε μεταφορά χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό ή να αποκαλύψει ευαίσθητες πληροφορίες.»
Τι είναι το Phishing
«Η κακόβουλη προσπάθεια εξαπάτησης και απόσπασης προσωπικών στοιχείων από μη αξιόπιστη πηγή. Συνήθως συμβαίνει μέσω e-mail. Σκοπός είναι η αθέμιτη απόκτηση προσωπικών δεδομένων, όπως τα στοιχεία μιας κάρτας πληρωμών, κωδικοί εισόδου ή η εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού στον υπολογιστή του θύματος.»
Τα σημεία που χρήζουν προσοχής για τις παραπάνω περιπτώσεις είναι, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
🪕 Συχνά προσποιούνται ότι είναι κάποιο πρόσωπο που γνωρίζετε ή μια μεγάλη εταιρεία
🪕 Το e-mail του αποστολέα είναι λάθος ή περίεργο ή προσομοιάζει το πραγματικό αλλά διαφοροποιείται μερικώς
🪕 Πριν πατήσετε οποιοδήποτε link, δείτε που θα σας οδηγήσει
🪕 Συνήθως υπάρχει η αίσθηση του επείγοντος
🪕 Σας ζητούν ευαίσθητες και προσωπικές πληροφορίες
🪕 Σας ζητούν να κάνετε κάποια μεταφορά χρημάτων
🪕 Σας καθοδηγούν να επικοινωνείτε μόνο σε συγκεκριμένο email ή τηλέφωνο που δε συνάδει με τα αναφερόμενα στο επίσημο site της εταιρείας
Να μην ξεχνάτε ότι η Cardlink δε θα ζητήσει ποτέ και για κανένα λόγο, στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών σας, όπως κωδικούς e-Banking, τα στοιχεία των καρτών σας, κωδικούς μιας χρήσης (ΟΤP), κ.λπ..
Εφιστούμε την προσοχή στους πελάτες μας που λαμβάνουν παραπλανητικά μηνύματα, να μην πραγματοποιούν καμία συναλλαγή, να μην προχωρούν σε μεταφορά χρημάτων και να μην επικοινωνούν τα στοιχεία της εταιρείας τους.
Αν υποψιάζεστε ότι έχετε πέσει θύμα impersonation ή phishing και έχετε λάβει τέτοιο email, ενημερώστε μας άμεσα εδώ.