fbpx
Ρωτήστε μας
Πίσω

Τέσσερις (4) προκλήσεις στις πληρωμές που αντιμετωπίζουν οι e-retailers

 

Η ολοκλήρωση μίας πληρωμής και η είσπραξη των χρημάτων παίζει συχνά έναν σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη και την κερδοφορία στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο. Η πληρωμή αποτελεί βασικό συστατικό της εμπειρίας αγορών και για τους φιλόδοξους e-retailers δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντικό όσο σήμερα να υιοθετήσουν την ορθότερη στρατηγική πληρωμών.

Οι ψηφιακές λύσεις πληρωμών έχουν δημιουργήσει έναν κόσμο νέων ευκαιριών για τους retailers, οι οποίοι με την σειρά τους προσφέρουν στους καταναλωτές αμέτρητες επιλογές και ευκολία. Ταυτόχρονα έχουν δημιουργήσει νέες προκλήσεις, τις οποίες οι έμποροι πρέπει να αντιμετωπίσουν για να είναι πετυχημένοι. -Εδώ είναι οι 4 πιο σημαντικές.

Πρόκληση #1: Παγκοσμιοποίηση

Το διαδίκτυο έχει καταστήσει δυνατή μια παγκόσμια δικτυωμένη οικονομία όπως καμία άλλη τεχνολογία πριν από αυτό. Οι σύγχρονοι e-retailers ανταγωνίζονται πλέον σε περιφερειακή, αν όχι παγκόσμια κλίμακα, και οι κορυφαίοι παίκτες συνήθως παράγουν περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων τους εκτός της χώρας τους.

Ενώ η παγκοσμιοποίηση και οι νέες τεχνολογίες δημιουργούν εξαιρετικές νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, η μεταφορά της επιχείρησής σας εκτός συνόρων μπορεί επίσης να είναι ένα πολύπλοκο και απαιτητικό σε πόρους εγχείρημα.

Για πολλές αναπτυσσόμενες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, η προσαρμογή στα τοπικά συστήματα και κανονισμούς πληρωμών και στις προτιμήσεις πληρωμών των πελατών στις αγορές στις οποίες εισέρεχονται αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολη. Ενώ, η προσφορά τοπικών μεθόδων πληρωμής σας επιτρέπει να απευθυνθείτε σε γεωγραφικές αγορές και σε τμήματα πελατών που διαφορετικά θα ήταν δυσπρόσιτα, προσθέτει σημαντική πολυπλοκότητα.

Η λύση: Αναζητήστε έναν συνεργάτη πληρωμών που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιήστε και σας προσφέρει εύκολη πρόσβαση στις δημοφιλείς μεθόδους πληρωμής ιδανικά με ένα και μόνο σύστημα διασύνδεσης για όλες τις γεωγραφικές αγορές.

Πρόκληση #2: Εμπειρία Χρήστη

Το ταξίδι του πελάτη δεν τελειώνει όταν ο αγοραστής φτάσει στη σελίδα πληρωμής. Ενώ η πληρωμή δεν αποτελούσε παρά ένα αναπόφευκτο σημείο κατά την πραγματοποίηση μίας αγοράς, τώρα αποτελεί μια ευκαιρία για να ικανοποιήσετε τους πελάτες και να βελτιώσετε τη συνολική αγοραστική εμπειρία.

Ωστόσο, οι προτιμήσεις των πελατών και τι θεωρούν ευκολία αλλάζει συνεχώς. Οι τεχνολογικές καινοτομίες οδηγούν σε νέες προσδοκίες των καταναλωτών. Ταυτόχρονα πρέπει να εξισορροπήσετε την επιθυμία των πελατών σας για μία απρόσκοπτη εμπειρία με τη δική σας ανάγκη για ασφαλείς πληρωμές και προστασία από απάτες.

Η λύση: Βεβαιωθείτε ότι ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών που συνεργάζεστε μπορεί να προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία και εκείνες τις τεχνολογίες για να υιοθετείτε γρήγορα και χωρίς κόστος νέες τεχνολογίες πληρωμών που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών, αποφεύγοντας παράλληλα περιττούς κινδύνους και κόστος. Οι νέες τεχνολογίες θα πρέπει να ενσωματώνονται εύκολα στην υπάρχουσα δομή σας.

Πρόκληση #3: Δέσμευση και πιστότητα πελατών

Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν αλλάξει το λιανικό εμπόριο για πάντα. Παρόλο που δημιουργούν πληθώρα ευκαιριών για την προσέγγιση νέων πελατών και τη διατήρηση των υφιστάμενων, οι τεχνολογίες αυτές δημιουργούν επίσης νέες προκλήσεις όσον αφορά τη δέσμευση των πελατών.

Ίσως το πιο σημαντικό, η πορεία προς την αγορά είναι λιγότερο γραμμική από κάθε άλλη φορά. Για παράδειγμα, οι αγοραστές μπορεί να ζητούν συστάσεις από τους συνομήλικους στα social media, να ελέγχουν εναλλακτικές προτάσεις στο κινητό τους και να δοκιμάζουν ένα προϊόν στο φυσικό κατάστημα, προτού τελικά κάνουν την παραγγελία μέσω του e-shops σας.

Ο συνδυασμός των online, in-store αλλά και των mobile καναλιών σε μία απρόσκοπτη συνολική εμπειρία αγορών έχει γίνει μια από τις πιο κρίσιμες προκλήσεις για τους retailers, τα συστήματα των οποίων συχνά είναι εξειδικευμένα και απομονωμένα για κάθε κανάλι.

Η λύση: Συνεργαστείτε με έναν πάροχο πληρωμών που διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία μία ολοκληρωμένη και ξεχωριστή εμπειρία πελάτη. Μια omnichannel εμπειρία μέσα από μία υποδομή πληρωμών, που υποστηρίζεται άμεσα από την τεχνολογία tokenization, θα σας επιτρέψει να δέχεστε πληρωμές μέσω μιας ενιαίας πλατφόρμας με ολοκληρωμένες και εξαιρετικές εμπειρίες πληρωμών σε όλα τα κανάλια.

Πρόκληση #4: Κερδοφορία

Τέλος, η κερδοφορία παραμένει μια διαρκής πρόκληση. Παρόλο που όλες οι τάσεις δείχνουν προς την ενδεχόμενη κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου, η χαμηλότερη τιμολογιακή δύναμη και η ανάγκη επένδυσης στον ψηφιακό μετασχηματισμό, σε συνδυασμό με νέους ανταγωνιστές με διαφορετικά μοντέλα λειτουργίας και κόστους, δημιουργούν μία αναστάτωση για τους retailers.

Προσθέστε τη συνεχή απειλή για περιπτώσεις απάτης, τις δαπανηρές επιστροφές χρεώσεων και αμφισβητήσεων και τις πολύπλοκες διαδικασίες υποβολής αναφορών και εναρμόνισης: δεν λείπουν οι επιβαρύνσεις στα περιθώρια κέρδους σας.

Η λύση: Παρόλο που και μία τέλεια λύση πληρωμών δεν μπορεί να επιλύσει όλες τις προκλήσεις κερδοφορίας σας, η βελτιστοποίηση των πληρωμών θα σας πάει ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Εκτός από την ενεργοποίηση εναλλακτικών τρόπων πληρωμής με χαμηλότερο κόστος συναλλαγών, βεβαιωθείτε ότι ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών σάς προσφέρει επίσης ένα αποτελεσματικό σύστημα προστασίας από απάτες, απλοποιημένες διαδικασίες διαχείρισης επιστροφών και αμφισβητήσεων για όλες τις μεθόδους πληρωμής και αυτοματοποημένες υπηρεσίες.

Το συμπέρασμα

Η πληρωμή είναι ένα κρίσιμο βήμα στο ταξίδι της αγοράς και ως εκ τούτου αποτελεί μια ευκαιρία να αυξήσετε την πιστότητα των πελατών σας και να τους ευχαριστήσετε, παρέχοντας καλύτερη εμπειρία χρήσης και έτσι να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό σας. Ωστόσο, η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας δεν είναι εύκολη υπόθεση και η δυσκολία εντείνεται από την ανάγκη προσαρμογής σε διαφορετικές αγορές και προτιμήσεις σε πληρωμές…οικονομικά.

Όταν αξιολογείτε έναν πάροχο υπηρεσιών πληρωμών, φροντίστε να αξιολογίσετε αν ο δυνητικός σας συνεργάτης προσφέρει λύσεις στις αγορές-στόχους σας, παραμένει στην πρώτη γραμμή των καινοτομιών στην τεχνολογία πληρωμών, παρέχει ισχυρές λύσεις omnichannel και διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία για να σας υποστηρίξει στην προστασία των περιθώριων κέρδους σας.

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις