Συνέντευξη Αντίγονου Παπαδόπουλου στο CNN Greece

Αφιέρωμα digital banking, February 2019

Cardlink: οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις κάρτες τους και για μικρής αξίας συναλλαγές

 Βασικό κομμάτι της καθημερινότητας των Ελλήνων καταναλωτών αλλά και των επιχειρήσεων δείχνουν να αποτελούν οι κάρτες. Όπως σημειώνει στο CNN Greece o Aντίγονος Παπαδόπουλος, εμπορικός διευθυντής της Cardlink, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες στη χώρα μας όσον αφορά τον τομέα των ηλεκτρονικών συναλλαγών, οι Έλληνες καταναλωτές θέλουν να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις κάρτες ακόμη και για μικρής αξίας συναλλαγές, ενώ αντίστοιχα και οι επιχειρήσεις αρχίζουν να ζητούν περισσότερες υπηρεσίες και προϊόντα που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές πληρωμές.

Η αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών είναι σημαντική και είναι χαρακτηριστικό πως στο δίκτυο της Cardlink οι συναλλαγές ενισχύθηκαν το 2018 κατά 40% σε αριθμό και κατά 18% σε αξία. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι πάντως η αυξημένη χρήση που παρατηρείται στις μικρότερης αξίας συναλλαγές. Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον το 15% των συναλλαγών στο δίκτυο της Cardlink αφορά ποσά έως 5 ευρώ και το 4% ποσά έως 2 ευρώ. «Όσο κοστίζει ένας καφές» σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, η Cardlink έχει στραφεί προς τις επιχειρήσεις θέλοντας να προσφέρει πραγματικές λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά αξιοποιώντας την τεχνολογία και προσφέροντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.

Η Cardlink έχει λανσάρει τους τελευταίους μήνες μία σειρά από νέες υπηρεσίες οι οποίες έχουν σημαντική αποδοχή όπως είναι το Cardlink maitre, η cloud εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας για καφέ, μπαρ και εστιατόρια, αλλά και τα τελευταίας τεχνολογίας Android POS, τα οποία οι επιχειρήσεις δείχνουν να προτιμούν περισσότερο δεδομένων των επιπλέον δυνατοτήτων τους.

Ένα ακόμα νέο προϊόν είναι η εφαρμογή Cardlink Pulse, η οποία θα είναι σύντομα διαθέσιμη και θα προσφέρει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αξιοποιούν τα δεδομένα που ήδη έχουν και να τα μετατρέπουν σε ευκαιρίες προκειμένου να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους.

Στόχος της Cardlink είναι να προσφέρει μία διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών που θα δίνει αξία στις επιχειρήσεις και δεν είναι τυχαίο ότι η εταιρεία βρίσκεται στην τελική ευθεία για την απόκτηση άδειας για τη λειτουργία Ιδρύματος Πληρωμών, διαδικασία που εκτιμάται πως θα ολοκληρωθεί στις αρχές του καλοκαιριού.