fbpx
Ρωτήστε μας
Πίσω

Black Friday… ή μήπως Black Saturday; Έχουμε ανατροπή!

Black Friday; Black November; Είναι όντως τόσο εντυπωσιακές οι πωλήσεις που οδηγούν τις επιχειρήσεις στο να επεκτείνουν τις προσφορές τους για σχεδόν ολόκληρο τον Νοέμβριο; Η απάντηση είναι “ναι”, οι Έλληνες καταναλωτές αγαπούν την Black Friday και επενδύουν κάθε χρόνο όλο και περισσότερο σε προϊόντα διαφόρων κλάδων. Πάμε να το αποδείξουμε με δεδομένα!

Το 2022 κάνει τη διαφορά και μας συστήνει το Black Saturday

Στην Cardlink είμαστε πάντα σε ετοιμότητα να εξυπηρετήσουμε ταυτόχρονα χιλιάδες συναλλαγές! Η φετινή Black Friday μας επεφύλασσε μια έκπληξη. Μπορεί η Παρασκευή 25/11 να ήταν συνολικά πρώτη σε συναλλαγές και τζίρο για τις επιχειρήσεις, όμως το ρεκόρ συναλλαγών/λεπτό συνέβη το Σάββατο 26/11 με 4.392 συναλλαγές!

Κάθε χρόνο και καλύτερα

Μπορεί τη χρονιά που διανύουμε να επηρεάζεται η αγοραστική κίνηση από την ενεργειακή κρίση και την αύξηση του πληθωρισμού, ωστόσο οι καταναλωτές έδωσαν δυναμικά το παρόν στην περίοδο του Black Friday. Μετά την πολύ μεγάλη πτώση το 2020 (-30%), το 2021 και το 2022 βλέπουμε ανοδική πορεία του συνόλου των συναλλαγών την ημέρα της Black Friday (+9% 2022 vs 2021).

Top 5 κλάδοι σε συνολικό τζίρο (φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα)

 

Κι άλλη ανατροπή! Η ένδυση παίρνει τα πρωτεία στο συνολικό τζίρο την Black Friday από τη δημοφιλή κατηγορία των οικιακών συσκευών και τα καλλυντικά πάνε τόσο καλά που δε θα εκπλαγούμε αν είναι στην πρώτη θέση του χρόνου! Νέα είσοδος στο Top5 τα παιχνίδια, μάλλον ο… Αη Βασίλης αποφάσισε να οργανωθεί νωρίς φέτος!

Νο1: Aνδρική/Γυναικεία ένδυση (Μέσο ποσό αγοράς: €53)
Νο2: Οικιακές συσκευές (Μέσο ποσό αγοράς: €167)
Νο3: Καλλυντικά (Μέσο ποσό αγοράς: €45)
Νο4: Ηλεκτρονικά είδη/είδη τηλεπικοινωνίας: (Μέσο ποσό αγοράς: €89)
Νο5: Παιχνίδια (Μέσο ποσό αγοράς: €42)

Τι συμβαίνει στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Αγορές εύκολα, χωρίς συνωστισμό και ουρές στα ταμεία, επιλέγουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Να θυμίσουμε ότι το 2021 ήταν έως και 4 φορές υψηλότερα τα ποσοστά αυτά λόγω της πανδημίας που έκανε τον κόσμο να διστάζει ακόμα να επισκεφτεί τα καταστήματα.

Top κλάδοι σε αριθμό συναλλαγών/e-shops (εβδομάδα Black Friday vs προηγούμενες 3 εβδομάδες)

  • Οικιακές συσκευές: +131%
  • Ηλεκτρονικά είδη/είδη τηλεπικοινωνίας: +100%
  • Αντρική/Γυναικεία ένδυση: +98%
  • Καλλυντικά +66%

Top 5 κλάδοι σε ποσοστιαία διαφορά σε αριθμό συναλλαγών (φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα)

Ανήμερα την Black Friday 2022 οι οικιακές συσκευές είχαν την τιμητική τους και τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με τον μέσο όρο των συναλλαγών τις προηγούμενες Παρασκευές του μήνα. Αξεσουάρ, ρούχα και παπούτσια συνεχίζουν να βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

  • Οικιακές συσκευές: +140%
  • Γυναικεία αξεσουάρ: +108%
  • Ανδρική/Γυναικεία ένδυση: +105%
  • Παπούτσια: +94%
  • Ηλεκτρονικά είδη/είδη τηλεπικοινωνίας: +88%

Extra info!

Οι συναλλαγές με δόσεις αυξήθηκαν κατά 202% την Black Friday 2022 σε σχέση με τον μέσο όρο των συναλλαγών με δόσεις τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου.

* Η Cardlink συγκεντρώνει και επεξεργάζεται στοιχεία που αφορούν συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις