H κακόβουλη προσπάθεια εξαπάτησης, μέσω πλαστοπροσωπίας μίας μεγάλης και γνωστής επιχείρησης ή οργανισμού. Συνήθως συμβαίνει μέσω e-mail. Κυριότερος σκοπός είναι να παρακινήσει τον παραλήπτη να προβεί σε μεταφορά χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό ή να αποκαλύψει ευαίσθητες πληροφορίες.
Οι προσπάθειες εξαπάτησης μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων μέσω brand impersonation ή ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) είναι πολύ συχνές αυτή την περίοδο, γι’ αυτό θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν προσπαθούν να σας αποσπάσουν κάποιο προσωπικό στοιχείο μέσω τηλεφώνου, sms, e-mail κ.ά.
Τι πρέπει να προσέχετε 🧐:
🪕 Συχνά προσποιούνται ότι είναι κάποιο πρόσωπο που γνωρίζετε ή μια μεγάλη εταιρεία
🪕 Το e-mail του αποστολέα είναι λάθος ή περίεργο
🪕 Πριν πατήσετε οποιοδήποτε link, δείτε πού θα σας οδηγήσει
🪕 Συνήθως υπάρχει η αίσθηση του επείγοντος
🪕 Σας ζητούν ευαίσθητες και προσωπικές πληροφορίες
🪕 Σας ζητούν να κάνετε κάποια μεταφορά χρημάτων
🪕 Σας καθοδηγούν να επικοινωνείτε σε συγκεκριμένο email ή τηλέφωνο που δε συνάδει με τα αναφερόμενα στο επίσημο site της εταιρείας που υποδύονται
Η Cardlink δε θα ζητήσει ποτέ και για κανένα λόγο στοιχεία των λογαριασμών σας, όπως κωδικούς e-Banking, τα στοιχεία των καρτών σας, κωδικούς μιας χρήσης (ΟΤP), κλπ.