Η Cardlink, μέλος της Worldline, γιορτάζει την Ημέρα της Εμπειρίας του Καταναλωτή

Με μια εσωτερική εκδήλωση γεμάτη στιγμές έμπνευσης και διασκέδασης
Στο πλαίσιο εορτασμού της Ημέρας της Εμπειρίας του Καταναλωτή (CX Day), η Cardlink, μέλος της Worldline, πραγματοποίησε μια εσωτερική εκδήλωση αφιερωμένη στο πολυσυζητημένο CX και στα δύο μαγικά συστατικά που συμπληρώνουν τη συνταγή για τη διαμόρφωση της βέλτιστης καταναλωτικής εμπειρίας: τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ενσυναίσθηση.
Η Ημέρα του CX είναι μια παγκόσμια γιορτή που εστιάζει στη βαθιά επίδραση που ασκούν στο καταναλωτικό κοινό οι ξεχωριστές εμπειρίες που προσλαμβάνει κατά την αγοραστική διαδικασία. Παράλληλα, με τον εορτασμό του CX τιμώνται και οι ομάδες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για τη δημιουργία των ταξιδιών των καταναλωτών. Μάλιστα, η ημέρα αυτή δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη σημασία της αναγνώρισης των ομάδων που δημιουργούν θετικές αλληλεπιδράσεις με τους καταναλωτές, μέσα από ξεχωριστές εμπειρίες και δεσμούς σύνδεσης με το brand. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι δευτερεύουσας σημασίας διαδικασία για τις επιχειρήσεις. Αντιθέτως, αποτελεί θεμελιώδη λίθο για την τελική επιτυχία ενός brand. Γνωρίζατε ότι το 70% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για προϊόντα και υπηρεσίες από brands που προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη;
Για το λόγο αυτό, η Cardlink, θέτοντας διαχρονικά υψηλά τόσο την εμπειρία του καταναλωτή όσο και την εξειδικευμένη ομάδα της που κάνει το καλύτερο δυνατό για να παρέχει εξυπηρέτηση που κάνει την διαφορά, δεν θα μπορούσε να χάσει την ευκαιρία να γιορτάσει την ημέρα αυτή.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με μια εμπνευσμένη διαδικτυακή ομιλία από την κα Sandra Thompson, ειδική στη συναισθηματική νοημοσύνη (emotional intelligence – ei) και τον ρόλο της στη δημιουργία ουσιαστικών εμπειριών καταναλωτή. Η Sandra αναφέρθηκε στο πώς η κατανόηση βασικών αρχών νευροεπιστήμης μπορεί να βελτιστοποιήσει τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, επισημαίνοντας ότι οι καταναλωτές επιθυμούν να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και τους ακούν — γεγονός που ενισχύει την αφοσίωση στο brand. Εξήγησε, επίσης, ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έλκεται εκ φύσεως από απρόσκοπτες εμπειρίες και προτιμά την αίσθηση της ασφάλειας. Έτσι, η χρήση θετικού τόνου κατά την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, η προσεκτική επιλογή της γλώσσας, ακόμη και τα μη λεκτικά στοιχεία είναι απαραίτητα για τη μείωση της αβεβαιότητας των πελατών και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης κατά την αγοραστική εμπειρία.
Η Sandra μοιράστηκε και πρακτικές συμβουλές σχετικά με την αυτό-διαχείριση και την ενσυνειδητότητα (mindfulness), ενθαρρύνοντας όλους να «δημιουργούν μια παύση» πριν ανταποκριθούν στις προκλήσεις. Αυτό, σημείωσε, είναι το κλειδί που φέρνει τον «άνθρωπο» στις αλληλεπιδράσεις κι επιτρέπει τελικώς την ανθρώπινη σύνδεση με τους πελάτες, με έναν τρόπο γνήσιο και επιδραστικό.
Μετά την παρουσίαση της Sandra Thompson, ο κ. Ιωάννης Κιτίξης, Country Head & Managing Director της Worldline στην Ελλάδα, υπογράμμισε τη σημασία μιας ανθρωποκεντρικής προσέγγισης στην εξυπηρέτηση πελατών, τονίζοντας ότι το να τίθεται ο άνθρωπος στον πυρήνα του CX είναι καθοριστικό για τη δημιουργία ουσιαστικού και μακροπρόθεσμου αντίκτυπου.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μια συγκέντρωση των εργαζομένων στα γραφεία της εταιρείας, όπου όλοι μαζί απόλαυσαν ένα νόστιμο γεύμα, έβγαλαν fun φωτογραφίες στο photobooth και μοιράστηκαν όμορφες στιγμές σε μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα. Ήταν μια αξέχαστη ημέρα που ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη δέσμευση της εταιρείας στη δημιουργία ουσιαστικών, ανθρωποκεντρικών εμπειριών καταναλωτή.
Εάν επιθυμείτε να ενημερωθείτε περισσότερο για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη (ei) και την Εμπειρία Καταναλωτή (CX) μπορείτε να ακολουθήσετε το προφίλ της Sandra Thompson στο LinkedIn, κάνοντας κλικ εδώ.