Καινοτομία με ουσία, για το λιανεμπόριο του αύριο.
Ο Χρήστος Αγναντής, Relationship Manager, Enterprise Division – eCommerce Vertical της Worldline in Greece, συμμετείχε στο eCommerce Vertical: Tech & Hobby Summit στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo
Με ισχυρή παρουσία για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στην eCommerce & Digital Marketing Expo, η Cardlink, a Worldline brand, και η Worldline Greece, συμμετείχαν και φέτος στον καθιερωμένο θεσμό για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το digital marketing στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.
Στο πλαίσιο της κορυφαίας έκθεσης, ο Χρήστος Αγναντής, Relationship Manager, Enterprise Division – eCommerce Vertical της Worldline in Greece, συμμετείχε στο eCommerce Vertical: Tech & Hobby Summit πραγματοποιώντας ομιλία με θέμα την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και τις νέες τάσεις που διαμορφώνουν τις συναλλαγές του αύριο.
Βασιζόμενος στα πιο πρόσφατα ευρήματα της έρευνας του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), τον οποίο η Worldline Greece υποστηρίζει τα τελευταία τρία χρόνια, καθώς και στο Retail Innovation Report 2024 της Cardlink σε συνεργασία με το Found.ation, ανέδειξε πως ο Έλληνας καταναλωτής γίνεται όλο και πιο απαιτητικός, ενημερωμένος και επιλεκτικός, υπογραμμίζοντας ότι η εμπιστοσύνη και η εμπειρία που προσφέρουν τα brands παίζουν πλέον σημαντικότερο ρόλο από την τελική τιμή του προϊόντος.
Αναλυτικότερα, ένα πρώτο αξιόλογο — αν και σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενο — εύρημα είναι η σημαντική αύξηση της καθημερινής χρήσης του διαδικτύου. Συγκεκριμένα, το 65,6% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το Internet για 2-3 ώρες ή και περισσότερο την ημέρα, και το 74% το αξιοποιεί για online αγορές. Η συχνότητα των online αγορών παραμένει επίσης υψηλή, καθώς το 48% των ερωτηθέντων έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 25 αγορές τον προηγούμενο χρόνο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η σημασία του buyer’s journey ενισχύεται ακόμα περισσότερο: 8 στους 10 αγοραστές δηλώνουν ότι για πάνω από τις μισές αγορές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικά έχουν αναζητήσει πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία σε φυσικό κατάστημα. Η εποχή του αποκλειστικά online ή offline αγοραστή έχει πλέον παρέλθει. Σήμερα, μιλάμε για μια απολύτως omnichannel εμπειρία, όπου τα δύο περιβάλλοντα συνυπάρχουν και αλληλοσυμπληρώνονται.
Όπως τόνισε ο κ. Αγναντής, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η εμπειρία που προσφέρεται — είτε online είτε offline — γίνεται ακόμα πιο κρίσιμη. Τα brands καλούνται να επενδύσουν σε ευελιξία, συνέπεια και σε μια εποχή που προσαρμόζεται δυναμικά ακολουθώντας τον πελάτη όπου κι αν βρίσκεται — από το φυσικό κατάστημα, έως το κινητό και τα social media.
Το Retail Innovation Report 2024, που δημοσιεύεται από την Cardlink με στρατηγικό συνεργάτη το Found.ation, επιβεβαιώνει ότι η omni-channel στρατηγική δεν αποτελεί πλέον καινοτομία, αλλά προαπαιτούμενο. Με το 75% των καταναλωτών να δηλώνει ότι παραμένει πιστό σε καταστήματα που προσφέρουν συνεπή εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής, η παροχή μιας seamless εμπειρίας πληρωμής δεν είναι πλέον προαιρετική — είναι αναγκαία.. Παράλληλα, καθώς η τεχνολογία προχωρά, η προσωποποίηση μέσω AI — η ικανότητα να καταλαβαίνεις τι θέλει ο πελάτης πριν καν το ζητήσει — αναδεικνύεται σε βασικό παράγοντα διαφοροποίησης. Ήδη, το 62% των καταναλωτών δηλώνει ότι δεν παραμένει πιστό σε brands που δεν προσφέρουν εξατομικευμένη εμπειρία.
Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, ο ρόλος των πληρωμών δεν είναι απλά υποστηρικτικός, είναι καθοριστικός. Είναι η κομβική στιγμή του ταξιδιού του πελάτη — εκεί όπου η εμπειρία ολοκληρώνεται θετικά ή διακόπτεται πρόωρα. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Αγναντής: «Γι’ αυτό, στη Worldline δεν βλέπουμε τις πληρωμές απλά ως εργαλείο. Τις θεωρούμε στρατηγικό πυλώνα του customer experience και καθημερινή ευκαιρία να δημιουργήσουμε αξία — για τις επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται και για τους καταναλωτές που εξυπηρετούν.»
Κλείνοντας, παρουσίασε το πλήρες οικοσύστημα λύσεων eCommerce της Worldline Greece και της Cardlink, a Worldline Brand — ανάμεσα στo οποίo ξεχωρίζουν τα προϊόντα eCommerce Gateway, Payment Link, Cardlink Checkout, καθώς και την υπηρεσία Live Pay, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία έχει διασφαλίσει την πλήρη υποστήριξη πληρωμών μέσω Apple Pay και Google Pay.