fbpx
Ρωτήστε μας

Η Eurobank σε συνεργασία με την Cardlink σας προσφέρουν τη δυνατότητα να διατηρήσετε το υφιστάμενο τερματικό σας, εφόσον υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές, ή να αγοράσετε ένα νέο Android POS με τεχνολογία αιχμής.

Που θα βρείτε το TID;

Αν το τερματικό σας έχει πάνω απο μια τράπεζα, τότε η συνεργασία θα συνεχιστεί με όλες τις τράπεζες απρόσκοπτα.

Καταχωρήσατε λάθος TID ή το συγκεκριμένο TID δε συμμετέχει στην ενέργεια.

Επιλέξτε πώς θέλετε να προχωρήσετε:

Εισαγωγή εκ νέου TID

Επιλέξτε ενοικίαση ή αγορά

Πίσω
Μπορείτε να διατηρήσετε το υφιστάμενο τερματικό σας με πρόγραμμα μίσθωσης ή να αγοράσετε νέο Android POS.

Η Cardlink σας προσφέρει τη δυνατότητα να διατηρήσετε το υφιστάμενο τερματικό, ή να προχωρήσετε σε αγορά νέου ασύρματου ή ενσύρματου Android POS σε έως 6 άτοκες δόσεις. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επιστρέψετε το υφιστάμενο τερματικό σας στην Cardlink.

Αν το τερματικό σας έχει πάνω απο μια τράπεζα, τότε η συνεργασία θα συνεχιστεί με όλες τις τράπεζες απρόσκοπτα.

Διατήρηση υφιστάμενου τερματικού με ενοικίαση
Έκπτωση - bps στην αρχική προμήθεια συναλλαγών.
Αγορά ενσύρματου ή ασύρματου Android POS
Έκπτωση - bps στην αρχική προμήθεια συναλλαγών.

Αγορά POS

Πίσω
Θα χρειαστεί να προβείτε σε αγορά νέου Android POS, καθώς το υφιστάμενο τερματικό σας δεν υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές.

Δείτε τα Android POS στο e-shop μας, επιλέξτε το μοντέλο που σας ταιριάζει και κάνετε την αγορά σας σε έως 6 άτοκες δόσεις online.

Αν το τερματικό σας έχει πάνω απο μια τράπεζα, τότε η συνεργασία θα συνεχιστεί με όλες τις τράπεζες απρόσκοπτα.

Apollo
Λύσεις Cardlink

Περισσότερες λύσεις για την επιχείρησή σας.

Cardlink apollo
Cardlink pulse
Cardlink maitre
Cardlink POSsible
Cardlink checkout
cardlink apollo
Cardlink apollo, δωρεάν online πλατφόρμα παρακολούθησης συναλλαγών

Ένα εργαλείο για άμεση παρακολούθηση συναλλαγών το οποίο διατίθεται δωρεάν σε εμπόρους Cardlink.

Real-Time εικόνα των συναλλαγών

Real-time εικόνα των συναλλαγών

Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία

Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία

Ανάλυση Συναλλαγών

Συγκεντρωτικές πληροφορίες και έλεγχος

Άμεση Υποστήριξη

Άμεση υποστήριξη

cardlink pulse
Cardlink pulse, μεγαλώστε έξυπνα την επιχείρησή σας

Μία πρωτοποριακή web εφαρμογή data και business analytics για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Μέτρηση Απόδοσης

Δείτε την απόδοσή σας

Ανάλυση Συναλλαγών

Ανάλυση συναλλαγών

Σύγκριση με τον Κλάδο

Σύγκριση με τον κλάδο

Γνωρίστε το Πελατολόγιό σας

Μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας

σύστημα ασύρματης παραγγελιοληψίας cardlink maitre
Cardlink maitre, η cloud εφαρμογή για την εστίαση

Ένας maitre στα μέτρα της επιχείρησής σας κάνει την ασύρματη παραγγελιοληψία πιο εύκολη και γρήγορη από ποτέ!

Διαχείριση Delivery & Take away

Διαχείριση delivery και take away

Ασύρματη Παραγγελιοληψία

Ασύρματη παραγγελιοληψία

Απομακρυσμένη Διαχείριση

Απομακρυσμένη διαχείριση

Έκδοση Παραστατικών

Έκδοση παραστατικών

Cardlink POSsible
Cardlink POSsible, συσκευή και software Android μαζί

Γνωρίστε το μέλλον των πληρωμών με τα νέα, σύγχρονα Android POS και την πλατφόρμα Cardlink POSsible.

Υποστήριξη των καθημερινών σας συναλλαγών

Υποστήριξη των καθημερινών σας συναλλαγών

Application store

Application Store

Πιστοποιημένη ασφάλεια

Πιστοποιημένη ασφάλεια

Μοναδική εμπειρία χρήσης

Μοναδική εμπειρία χρήσης

cardlink checkout
Cardlink checkout, online πωλήσεις με ταχύτητα και ασφάλεια

Μία αξιόπιστη λύση e-Commerce για όλα τα κανάλια πωλήσεων της επιχείρησης σας.

Online αγορές με ένα click

Online αγορές με ένα click

Σχεδιάστε τη δική σας σελίδα πληρωμών

Σχεδιάστε τη δική σας σελίδα πληρωμών

Υποστήριξη όλων των μεθόδων πληρωμής

Υποστήριξη όλων των μεθόδων πληρωμής

Εύκολη Διασύνδεση

Εύκολη διασύνδεση

Συχνές ερωτήσεις

Αγορά τερματικού με Βασικό Πρόγραμμα Υποστήριξης

Μπορείτε να εξαγοράσετε το POS σε προνομιακή τιμή και να προπληρώσετε τους πρώτους 6 μήνες υποστήριξης. Στη λήξη του κάθε εξαμήνου, προκαταβάλλετε το ποσό ανανέωσης υπηρεσίας υποστήριξης, ώστε η υπηρεσία να παραμένει ενεργή. Το πρόγραμμα αυτό τιμολογείται ανεξαρτήτως της χρήσης του POS.

Με τη λήξη κάθε περιόδου και για να παραμένει η υπηρεσία ενεργή, πρέπει να καταβάλετε τη χρέωση της επόμενης περιόδου.
Σε περίπτωση μη έγκαιρης καταβολής της χρέωσης της επόμενης περιόδου η ΚΑΡΝΤΛΙΝΚ Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την υπηρεσία.

Αγορά τερματικού με Πρόγραμμα Υποστήριξης βάσει Χρήσης

Μπορείτε να εξαγοράσετε το POS σε προνομιακή τιμή και να προπληρώσετε ένα πακέτο 3μηνης χρήσης. Μόλις καταναλωθούν οι 3 μήνες χρήσης, θα πρέπει να προκαταβάλλετε το ποσό ανανέωσης υπηρεσίας υποστήριξης, ώστε η υπηρεσία να παραμένει ενεργή. Μήνες χρήσης θεωρούνται οι μήνες κατά τους οποίους έχει πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 1 επιτυχής συναλλαγή από το POS.

Κάθε πακέτο 3μηνης χρήσης έχει ισχύ 18 μήνες. Εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το πέρας του 18μήνου, παύει να ισχύει και εκδίδεται νέο τιμολόγιο 3μηνης χρήσης, ομοίως με 18μηνο περιθώριο.

Με τη λήξη κάθε περιόδου και για να παραμένει η υπηρεσία ενεργή, πρέπει να καταβάλετε τη χρέωση της επόμενης περιόδου.
Σε περίπτωση μη έγκαιρης καταβολής της χρέωσης της επόμενης περιόδου η ΚΑΡΝΤΛΙΝΚ Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την υπηρεσία.

Μίσθωση POS

Το POS παραμένει στην ιδιοκτησία της Cardlink. Πληρώνετε τη μίσθωση προκαταβολικά για τους αμέσως επόμενους 6 μήνες. Στη λήξη του κάθε εξαμήνου προκαταβάλλετε το ποσό ανανέωσης μίσθωσης, ώστε η υπηρεσία να παραμένει ενεργή. Το πρόγραμμα αυτό τιμολογείται ανεξαρτήτως της χρήσης του POS.

Τι είναι 12μηνη ανανέωση;

Στη λήξη του κάθε 12μήνου, προκαταβάλλετε το ποσό ανανέωσης υπηρεσίας υποστήριξης, ώστε η υπηρεσία να παραμένει ενεργή. Το πρόγραμμα αυτό τιμολογείται ανεξαρτήτως της χρήσης του POS.
Με τη λήξη κάθε περιόδου και για να παραμένει η υπηρεσία ενεργή, πρέπει να καταβάλετε τη χρέωση της επόμενης περιόδου.

Τι είναι η διαδικασία διακοπής λειτουργίας/απενεργοποίησης;

Η συσκευή POS είναι ιδιοκτησία της Cardlink. Σε περίπτωση που δεν επιλέξετε να εξαγοράσετε το POS ή να ανανεώσετε τη μίσθωσή του, γίνεται διακοπή της λειτουργίας του και διαγραφή των ρυθμίσεών του, καθώς πρέπει να επιστραφεί στην Cardlink.

Μπορώ να επιλέξω ένα διαφορετικό πρόγραμμα υποστήριξης για το Cardlink POS μου;

Φυσικά! Επικοινωνήστε μαζί μας στο support@cardlink.gr ή στο τηλέφωνο 210 6303000 και θα βρούμε μαζί το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες.

Τι προγράμματα υποστήριξης του Cardlink POS υπάρχουν διαθέσιμα;

Διαθέτουμε διάφορα προγράμματα για να καλύπτουμε τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Από βασικό με σταθερή υποστήριξη της υπηρεσίας συναλλαγών, μέχρι ολιγόμηνα προγράμματα χρήσης για τις περιόδους που χρειάζεστε το POS.
Δείτε παρακάτω τα διαθέσιμα προγράμματα με βάση τη σύμβασή σας.

Διατήρηση υφιστάμενου POS με Μίσθωση

Πίσω
Σύνοψη παραγγελίας

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 12μηνη ανανέωση. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται η χρέωση του pin pad .

Μερικό Σύνολο
ΦΠΑ
Σύνολο
Έκπτωση - bps στην αρχική προμήθεια συναλλαγών.
Στοιχεία Αίτησης
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό

Για να ενημερωθείτε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πατήστε εδώ

Όροι Προμήθειας και Χρήσης Εξοπλισμού

Τελευταία τροποποίηση: 14 Ιουνίου 2021

Α. Αντικείμενο Όρων 

Β. Αγορά Εξοπλισμού

Γ. Μίσθωση Εξοπλισμού

  1. Αντικείμενο Όρων

Οι παρόντες όροι διέπουν την προμήθεια και χρήση τερματικού εξοπλισμού κατάλληλου για την πραγματοποίηση συναλλαγών με κάρτες (εφεξής ο «Εξοπλισμός») που διατίθεται προς αγορά ή ενοικίαση από την εταιρεία με την επωνυμία «ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΡΝΤΛΙΝΚ» και τον διακριτικό τίτλο «ΚΑΡΝΤΛΙΝΚ Α.Ε.» με έδρα το Ηράκλειο Αττικής, οδός Μαρίνου Αντύπα 41-45, με Α.Φ.Μ. 999265069 και Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε. Αθηνών (εφεξής «Cardlink») σε επιχειρήσεις (εφεξής η «Επιχείρηση» ή οι «Επιχειρήσεις» ή «Εσείς»), οι οποίες δέχονται κάρτες εκδόσεως Τραπεζών ή άλλου εκδότη ή άλλα μέσα ηλεκτρονικών πληρωμών ως μέσα πληρωμής των συναλλαγών που διενεργούν με πελάτες τους (κατόχους καρτών).

H Επιχείρηση που έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την διαδικασία εγγραφής στα συστήματα της Cardlink και υποβάλλει έντυπο παραγγελίας στην Cardlink ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της με οποιοδήποτε αποδεκτό μέσο ή/και διαδικτυακά μέσω του ιστότοπου (website) www.cardlink.gr, δια της υποβολής της παραγγελίας δηλώνει ότι έχει αναγνώσει, κατανοήσει, καθώς και ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους, χωρίς καμία εξαίρεση, στο όνομα και για λογαριασμό της Επιχείρησης. Εάν δεν συμφωνεί με τους όρους αυτούς, οφείλει να απέχει από την υποβολή παραγγελίας και από κάθε συναλλαγή με την Cardlink. Η υποβολή της παραγγελίας προς την Cardlink εξομοιώνεται με την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων και τη σύναψη Σύμβασης μεταξύ της Επιχείρησης και της Cardlink.

2.Αγορά Εξοπλισμού

1.Αγορά Εξοπλισμού από την Cardlink
1.1 Η Cardlink παρέχει τη δυνατότητα στην Επιχείρηση να αγοράσει Εξοπλισμό σύμφωνα με την εμπορική/οικονομική προσφορά που προτείνει ειδικώς η Cardlink ή τρίτος εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της στην Επιχείρηση κατά τη στιγμή της έναρξης της συνεργασίας των μερών, υπό την προϋπόθεση ότι το έντυπο παραγγελίας υπεβλήθη από την Επιχείρηση πλήρως συμπληρωμένο σε όλα τα απαιτούμενα κενά πεδία και η παραγγελία έγινε αποδεκτή από την Cardlink, ότι ο Εξοπλισμός είναι διαθέσιμος και ότι το σχετικό τιμολόγιο εξοφλήθηκε ολοσχερώς.

1.2 Η Cardlink απευθύνεται αποκλειστικά σε Επιχειρήσεις για την εξυπηρέτηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, στο πλαίσιο της οποίας επιθυμούν να δέχονται πληρωμές με κάρτες ή με άλλα μέσα ηλεκτρονικών πληρωμών. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται ρητώς η μεταπώληση του Εξοπλισμού και η μεταβίβαση της κυριότητας ή η παραχώρηση της χρήσης σε τρίτους, με ή άνευ ανταλλάγματος, χωρίς τη ρητή συναίνεση της Cardlink.

1.3 O Εξοπλισμός που παρέχει η Cardlink στο πλαίσιο των παρόντων όρων είναι πιστοποιημένος με βάση τις υποχρεωτικές οδηγίες και κανονισμούς των ελληνικών αρχών (Τράπεζα της Ελλάδος) καθώς και των διεθνών χρηματοπιστωτικών οργανισμών (ενδεικτικώς VISA/ MasterCard/Amex/ China Union Pay) και PCI-DSS).

1.4 Η Επιχείρηση αναγνωρίζει από τώρα ως ισχυρές και απρόσβλητες τις καταχωρήσεις που θα γίνουν μέσω του Εξοπλισμού και παραιτείται ρητώς του δικαιώματος να τις αμφισβητήσει ή να ζητήσει αποζημίωση από την Cardlink.

1.5 Επισημαίνεται ρητώς ότι η Cardlink δεν είναι πιστωτικό ίδρυμα ούτε ίδρυμα πληρωμών και, ως εκ τούτου, δεν είναι υπεύθυνη για την κατάρτιση συμβάσεων αποδοχής μέσων ηλεκτρονικών πληρωμών (acquiring) μεταξύ των Επιχειρήσεων και των συνεργαζόμενων Τραπεζών και λοιπών ιδρυμάτων πληρωμών, την επιλογή των οποίων κάνει η Επιχείρηση, ούτε φέρει ευθύνη για την εκτέλεση των υποχρεώσεων της Τράπεζας και των λοιπών ιδρυμάτων πληρωμών έναντι της Επιχείρησης σχετικά με τις συμβάσεις acquiring ή την τιμολογιακή πολιτική της Τράπεζας και των λοιπών ιδρυμάτων πληρωμών. Για οποιαδήποτε απορία που αφορά την κατάρτιση ή εκτέλεση της σύμβασης αποδοχής μέσων ηλεκτρονικών πληρωμών, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αρμόδια Τράπεζα ή το ίδρυμα πληρωμής, με τα οποία συνεργάζεστε.

2.Παραγγελίες
2.1 Για την υποβολή έγκυρης παραγγελίας Εξοπλισμού στην Cardlink, οι Επιχειρήσεις πρέπει να έχουν συνάψει με μία ή περισσότερες Τράπεζες ή ιδρύματα πληρωμών σύμβαση αποδοχής συναλλαγών με κάρτες (ήτοι ενδεικτικά πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες ή άλλες κάρτες), οι οποίες φέρουν το σήμα Visa, MasterCard, American Express, Diners, China Union Pay ή ενδεχομένως έτερο σήμα στο μέλλον και εφαρμόζουν τους κανόνες των αντίστοιχων συστημάτων πληρωμών (ενδεικτικώς Visa, MasterCard, American Express, Diners, China Union Pay).

2.2 Η Επιχείρηση μπορεί να επιλέξει να αγοράσει Εξοπλισμό σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική και τις εμπορικές/οικονομικές προσφορές της Cardlink που ισχύουν κατά το χρόνο έναρξης της συνεργασίας των μερών.

2.3. Οι παραγγελίες θα λαμβάνονται: α) μέσω διαδικτύου με τη συμπλήρωση σχετικής φόρμας παραγγελίας που υπάρχει στη διεύθυνση www.cardlink.gr, ή/και β) μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας που λαμβάνεται από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας, ή/και γ) μέσω τρίτου εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου της Cardlink. Η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Cardlink, αφού λάβετε σχετικό επιβεβαιωτικό e-mailστη δηλωθείσα ηλεκτρονική σας διεύθυνση επικοινωνίας, το οποίο θα περιλαμβάνει τα στοιχεία της παραγγελίας που υποβάλατε (το «Επιβεβαιωτικό email της Παραγγελίας») ή με όποιον άλλον τρόπο ενημέρωσης κρίνει πρόσφορο η Cardlink σύμφωνα με την εκάστοτε διαδικασία πώλησης. Καθ’ όλη τη διάρκεια της επεξεργασίας και εκτέλεσης της παραγγελίας σας, θα λαμβάνετε σχετικά, αυτοματοποιημένα ή μη, ενημερωτικά μηνύματα από την Cardlink για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

2.4 Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας και την αποδοχή των παρόντων όρων, η Επιχείρηση θα επιλέξει τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής, ήτοι με κάρτα πληρωμών, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με άλλον τυχόν προτεινόμενο τρόπο πληρωμής.

2.5 Πριν την υποβολή της παραγγελίας, οι Επιχειρήσεις δηλώνουν ότι γνωρίζουν και αποδέχονται ότι:

  • Στις αναγραφόμενες τιμές του Εξοπλισμού δεν περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.
  • Στις αναγραφόμενες τιμές του Εξοπλισμού δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής του Εξοπλισμού. Εάν δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα έξοδα αποστολής, αυτό θα αναφέρεται στο έντυπο της παραγγελίας.
  • Οι τιμές του Εξοπλισμού και οι παρόντες Όροι ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή κατά την διακριτική ευχέρεια της Cardlinkκαι ως εκ τούτου η Επιχείρηση αναλαμβάνει την υποχρέωση να επισκέπτεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα την ιστοσελίδα της Cardlink www.cardlink.gr για την πλήρη ενημέρωσή της.

2.6 Σε περίπτωση ηλεκτρονικής παραγγελίας, η Cardlink θα εγκρίνει την παραγγελία σας και θα προχωρά σε εκτέλεση αυτής, μόνο κατόπιν της αποδοχής εκ μέρους σας των παρόντων όρων και της επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαδικασίας πληρωμής, που θα επιβεβαιώνεται με την αποστολή σε εσάς σχετικού e-mail (το «Email Έγκρισης της Παραγγελίας») από την Cardlink.

2.7 Οι Επιχειρήσεις μπορούν να διορθώσουν ή/και να ακυρώσουν την παραγγελία τους σε οποιοδήποτε στάδιο πριν την παραλαβή του Εξοπλισμού τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 6303000 ή με αποστολή e-mailστη διεύθυνση support@cardlink.gr και στη συνέχεια η Cardlink θα τις ενημερώνει σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές που θα έχουν ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας.

2.8 Η Cardlink δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα στην αναγραφή των χαρακτηριστικών του Εξοπλισμού.

2.9 Ειδικότερα, για τις παραγγελίες Εξοπλισμού που γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του e-shopτης Cardlink στη διεύθυνση www.cardlink.gr, ο Εξοπλισμός διατίθεται σύμφωνα με τις επιλογές εμπορικής διάθεσης όπως αυτές παρουσιάζονται στην άνω ιστοσελίδα.

2.10 Οι διάφορες προσφορές Εξοπλισμού ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ανάλογα με τις ισχύουσες εμπορικές/οικονομικές προσφορές της Cardlink.

2.11 Σε περίπτωση που ο Εξοπλισμός που παραγγέλλεται δεν είναι διαθέσιμος, η Cardlink διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την παραγγελία και συνεπώς η σχετική πώληση θα θεωρείται μη καταρτισθείσα.

2.12 Αγορά Εξοπλισμού: Η Cardlink μεταβιβάζει την κυριότητα του Εξοπλισμού με την πλήρη εξόφληση του σχετικού τιμολογίου.

3.Οικονομικοί Όροι

3.1 Για την αγορά Εξοπλισμού εφαρμόζονται οι ακόλουθες χρεώσεις:

  • Εφάπαξ καταβολή του τιμήματος κατά την αγορά του Εξοπλισμού.
  • Χρέωση υποστήριξης Εξοπλισμού υπολογιζόμενη ανά μήνα, προκαταβλητέα σε ανά τακτές χρονικές περιόδους (ενδεικτικά σε ετήσια βάση) σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική της Cardlink, με εξαίρεση των όσων προβλέπονται κατωτέρω στο 3.3. H Cardlink μπορεί κατά την διακριτική της ευχέρεια να παράσχει στις Επιχειρήσεις τη δυνατότητα χρήσης του Εξοπλισμού για τον πρώτο χρόνο χωρίς καταβολή μηνιαίας χρέωσης.
  • Εάν δεν εκτελεστεί οποιαδήποτε προκαταβλητέα τμηματική πληρωμή της χρέωσης υποστήριξης του Εξοπλισμού για οποιονδήποτε λόγο, η Cardlink μπορεί να διακόψει την λειτουργία του Εξοπλισμού και την παροχή τυχόν παρεπόμενων υπηρεσιών προς την Επιχείρηση χωρίς προειδοποίηση.
  • Σε περίπτωση λύσης της σύμβασης, οι προκαταβληθείσες χρεώσεις δεν αντιλογίζονται, δεν συμψηφίζονται ούτε επιστρέφονται, ενώ τυχόν οφειλόμενα ποσά καθίστανται αμέσως ληξιπρόθεσμα και απαιτητά.

3.2 Ειδικότερα, για την αγορά Εξοπλισμού από την Επιχείρηση μέσω του e-shop της Cardlink ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η αγορά του Εξοπλισμού είναι δυνατή είτε με χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας είτε με online πληρωμή μέσω τράπεζας (IRIS).
  • Δεν είναι δυνατή η προσαρμογή μειωμένου ΦΠΑ πριν την αγορά του Εξοπλισμού. Αν η Επιχείρηση δικαιούται μειωμένο ΦΠΑ, θα πρέπει μετά την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας του Εξοπλισμού, να επικοινωνήσει με την Cardlink δια ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο support@cardlink.grή τηλεφωνικά στο 210 6303000, για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.

3.3 Με τη λήξη κάθε προπληρωμένης περιόδου υποστήριξης Εξοπλισμού, ανάλογα με τα συμφωνηθέντα, η Επιχείρηση οφείλει χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση να καταβάλει τις προκαταβλητέες χρεώσεις της επομένης ορισθείσας περιόδου προς την Cardlink.

3.4 Η Επιχείρηση μπορεί να καταβάλει τις χρεώσεις προς την Cardlink είτε μέσω πάγιας εντολής είτε με κατάθεση σε λογαριασμό που διατηρεί η Cardlink στις συνεργαζόμενες Τράπεζες.

4.Παράδοση Εξοπλισμού

4.1 Η Cardlink θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστέλλει τον Εξοπλισμό εντός δύο έως πέντε (2-5) εργασίμων ημερών (ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή) από την ειδοποίηση της Επιχείρησης στα στοιχεία επικοινωνίας που δήλωσε κατά την υποβολή της παραγγελίας, και παραγγελίες Εξοπλισμού και παραδόσεις εκτελούνται μόνο εντός Ελλάδος. Η Cardlink δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε καθυστέρηση στην παράδοση του Εξοπλισμού.

4.2 Ο Εξοπλισμός αποστέλλεται με courier με οδηγίες εγκατάστασης τυπωμένες στο κουτί του Εξοπλισμού και παρέχεται συγχρόνως η δυνατότητα τηλεφωνικής υποστήριξης της Επιχείρησης σχετικά με την εγκατάσταση του Εξοπλισμού. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επίσκεψη τεχνικού για την εγκατάσταση, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Cardlink και η Cardlink θα σας ενημερώσει για την χρέωση της επιτόπιας επίσκεψης τεχνικού και τον τρόπο καταβολής αυτής.

4.3 Η Cardlink δεν φέρει καμία ευθύνη για καταστροφή ή απώλεια του Εξοπλισμού μετά την παράδοση αυτού στην Επιχείρηση.

5.Εγγύηση-Συντήρηση Εξοπλισμού

Η Εγγύηση που ισχύει για τον Εξοπλισμό παρέχεται από τον κατασκευαστή του αντίστοιχου προϊόντος και με τους όρους του εκάστοτε κατασκευαστή. Κατά το διάστημα της εγγύησης ή πέραν του διαστήματος αυτού, εφόσον αφενός έχει γίνει ορθή χρήση του Εξοπλισμού και αφετέρου ειδικά έχει συμφωνηθεί η συντήρηση του Εξοπλισμού, θα ισχύουν τα εξής:

5.1Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να ενημερώνουν την Cardlink για οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία του Εξοπλισμού. Οι βλάβες θα αναγγέλλονται στην Cardlink τηλεφωνικώς στο 210 6303000 Δευτέρα έως Σάββατο και κατά τις ώρες από 08:00 έως 22:00 («αναγγελία βλαβών»).

5.2Εντός ευλόγου χρόνου από την αναφορά βλάβης ή από άλλη σχετική ειδοποίηση, η Cardlink θα προβαίνει σε εργασίες συντηρήσεως, επισκευής ή/και αντικαταστάσεως του Εξοπλισμού στο πλαίσιο των υποχρεώσεων που αναλαμβάνει σύμφωνα με το είδος του Εξοπλισμού.

5.3 Οι εργασίες συντηρήσεως, επισκευής ή και αντικαταστάσεως του Εξοπλισμού θα διενεργούνται με τους ακόλουθους τρόπους, κατά τη διακριτική ευχέρεια της Cardlink:

  • Με τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα τηλεφωνικής υποστήριξης (HELP DESK) της Cardlink ή
  • Εξ αποστάσεως, μέσω σχετικών λειτουργιών του λογισμικού Cardlink ή
  • Με επιτόπια επίσκεψη εξειδικευμένου τεχνικού, για την οποία ενδέχεται να υπάρξει περαιτέρω χρέωση της Επιχείρησης αν διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε μη ορθή χρήση του Εξοπλισμού.

5.4 Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να παρέχουν ακώλυτη πρόσβαση στους χώρους όπου βρίσκεται ο Εξοπλισμός στο προσωπικό της Cardlink και στους ειδικά εξουσιοδοτημένους από αυτή τεχνικούς.

5.5 Η Cardlink αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύπτει τις δαπάνες συντηρήσεως, επισκευής του Εξοπλισμού και αγοράς των αναγκαίων ανταλλακτικών. Από τις δαπάνες αυτές ρητά εξαιρούνται οι δαπάνες για μπαταρίες, τροφοδοτικά ρεύματος και πλαστικά μέρη του τερματικού (ήτοι το κέλυφος τερματικού), το κόστος των οποίων θα βαρύνει αποκλειστικά την Επιχείρηση.

5.6 Σε περίπτωση που τυχόν βλάβη ή δυσλειτουργία οφείλεται σε κακή χρήση του Εξοπλισμού ή σε τυχαία καταστροφή ή ζημία του Εξοπλισμού, όπως αμέλεια, κακή, ακατάλληλη ή μη προσήκουσα εν γένει χρήση ή μεταχείριση ή αποθήκευση του Εξοπλισμού, ατυχήματα, υγρασία, ακατάλληλες συνθήκες και γενικά βλάβες που προκύπτουν από αιτίες για τις οποίες δεν ευθύνεται η Cardlink, , όλως ενδεικτικώς, των κανόνων του κατωτέρω άρθρου 6 για την ορθή χρήση του Εξοπλισμού, το κόστος αποκατάστασης ή αντικατάστασης αυτών βαρύνει την Επιχείρηση. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε μη ορθή χρήση του Εξοπλισμού, η Επιχείρηση θα χρεώνεται με το κόστος της επίσκεψης του τεχνικού, το οποίο θα πληροφορείται από την Cardlink προκαταβολικά κατά τη στιγμή του καθορισμού της επίσκεψης του τεχνικού.

5.7 Σε περίπτωση που ο Εξοπλισμός έχει πραγματικό ελάττωμα ή ελλείπει συμφωνηθείσα ιδιότητα, η Επιχείρηση που έχει αγοράσει τον Εξοπλισμό, πέραν των δικαιωμάτων της άνω παραγράφου έχει το δικαίωμα είτε μείωσης του τιμήματος είτε επιστροφής του Εξοπλισμού στην Cardlink.

6.Κανόνες για την ορθή χρήση του Εξοπλισμού

6.1 Η ορθή χρήση του Εξοπλισμού καθορίζεται από τις οδηγίες χρήσης (manual) που τον συνοδεύουν. Κάθε άλλη ενέργεια ή παρέμβαση επί του Εξοπλισμού, που δεν προκύπτει από ρητή οδηγία του εξειδικευμένου προσωπικού της Cardlink ή εξουσιοδοτημένου τεχνικού συνεργάτη αυτής, θα θεωρείται ως μη ορθή χρήση του Εξοπλισμού.

6.2 Οι Επιχειρήσεις υποχρεούνται να διαθέτουν στην Cardlink τηλεπικοινωνιακή πρόσβαση συμβατή με τον τύπο του Εξοπλισμού και γενικά να διευκολύνουν με κάθε τρόπο την Cardlink παρέχοντας κάθε απαραίτητη πληροφορία, υλικό και βοήθεια προς το προσωπικό της Cardlink.

6.3 Κατόπιν σχετικής έγγραφης γνωστοποίησης προς την Cardlink επιτρέπεται η μεταφορά του ενσύρματου Εξοπλισμού σε χώρο εκτός του δηλωθέντος κατά την παραγγελία τόπου εγκατάστασης, υπό την προϋπόθεση ότι ο Εξοπλισμός θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την πραγματοποίηση συναλλαγών με κάρτες και υπό το πλαίσιο των σκοπών της Επιχείρησης και των παρόντων όρων.

6.4 Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να διατηρούν τον Εξοπλισμό σε καλή κατάσταση λαμβάνοντας τα μέτρα σωστής χρήσης και προστασίας που απαιτούνται για την λειτουργία οποιασδήποτε ηλεκτρονικής συσκευής. Οποιοδήποτε κόστος (υπηρεσίας ή/και ανταλλακτικών, με εξαίρεση όσων ρητά αναφέρονται ανωτέρω στην παράγραφο 5.5) προκύψει πέρα από την φυσιολογική χρήση του Εξοπλισμού βαρύνει αποκλειστικά την Επιχείρηση.

6.5 Απαγορεύεται ρητά κάθε παρέμβαση στον Εξοπλισμό ή/και την συνδεσμολογία αυτού καθώς και η τυχόν κακή χρήση του Εξοπλισμού (ενδεικτικά, η παρεμβολή ξένων σωμάτων, η τοποθέτηση ή έκθεση του Εξοπλισμού σε χώρο προφανώς ακατάλληλο και βλαπτικό κατά παράβαση των οδηγιών χρήσεως της Cardlink).

6.6 Απαγορεύεται η παραχώρηση χρήσης του Εξοπλισμού σε οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς την έγγραφη συναίνεση της Cardlink.

6.7 Με την αγορά του Εξοπλισμού, οι Επιχειρήσεις αποκτούν μόνο εκείνα τα δικαιώματα χρήσης του λογισμικού του Εξοπλισμού που απαιτούνται στο πλαίσιο των παρόντων όρων. Το λογισμικό της Cardlink αποτελεί τμήμα ενός ολοκληρωμένου πληροφορικού συστήματος, το οποίο ανήκει κατά πλήρη και αποκλειστική κυριότητα στην Cardlink.

6.8 Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να γνωστοποιούν άμεσα στην Cardlink:

  • τυχόν απώλεια, κλοπή ή δυσλειτουργία του Εξοπλισμού,
  • οποιαδήποτε μεταβολή στην νομική μορφή, την εκπροσώπηση, την διεύθυνση της έδρας της ή των υποκαταστημάτων ή καταστημάτων αυτής, και
  • οποιαδήποτε ουσιώδη μεταβολή της οικονομικής ή περιουσιακής της κατάστασης που μπορεί να βλάψει τα συμφέροντα της Cardlink.

7.Δικαίωμα Υπαναχώρησης-Καταγγελία

7.1 Κάθε Επιχείρηση δύναται να επιστρέψει τον Εξοπλισμό στην Cardlink εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και να της επιστραφεί το τίμημα που κατέβαλε, εφόσον δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία του Εξοπλισμού και αυτός είναι σε άριστη κατάσταση. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για την Επιχείρηση, πλην του κόστους επιστροφής του εξοπλισμού. Ο προς επιστροφή Εξοπλισμός πρέπει να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Cardlink είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις η δήλωση περιέλθει σε εκείνη. Στην δήλωση υπαναχώρησης πρέπει να περιέχονται η βούληση υπαναχώρησης, ο αριθμός παραγγελίας, ο τόπος και η ημερομηνία παραλαβής του Εξοπλισμού, τα πλήρη στοιχεία της Επιχείρησης, η ημερομηνία αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή του τιμήματος μπορεί να γίνει με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού που έχει γνωστοποιηθεί στην Cardlink ή απευθείας στην πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την πληρωμή της παραγγελίας.

7.2 Σε περίπτωση παραβίασης οποιουδήποτε εκ των παρόντων όρων από την Επιχείρηση ή διακοπής της σύμβασης μεταξύ της Επιχείρησης και της Τράπεζας ή του ιδρύματος πληρωμών, η Cardlink μπορεί κατά τη διακριτική της ευχέρεια να διακόψει τη λειτουργία του Εξοπλισμού και την παροχή τυχόν παρεπόμενων υπηρεσιών προς την Επιχείρηση, ολικώς ή μερικώς, χωρίς προειδοποίηση.

7.3 Σε περίπτωση λύσης της συνεργασίας μεταξύ της Cardlink και της Επιχείρησης για οποιοδήποτε λόγο, η Επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών στην Cardlink οποιοδήποτε υλικό που της παρασχέθηκε σχετικά με την χρήση Εξοπλισμού.

8.Ευθύνη-Ανωτέρα Βία

Η Cardlink δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη στην περίπτωση που δεν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της είτε λόγω βλάβης του Εξοπλισμού είτε για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της συμπεριλαμβανομένων των περιστατικών ανωτέρας βίας. Περαιτέρω, η Cardlink δεν φέρει καμία ευθύνη για τις καταχωρήσεις που θα γίνουν μέσω του Εξοπλισμού και οποιαδήποτε σχετική διαφορά ή διένεξη θα επιλύεται μεταξύ της Τράπεζας και της Επιχείρησης.

9.Προσωπικά Δεδομένα-Εμπιστευτικότητα

9.1 Η συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο της προμήθειας και χρήσης τερματικού Εξοπλισμού για την πραγματοποίηση συναλλαγών με κάρτες, όπως περιγράφεται στους παρόντες όρους, διέπεται από την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που είναι διαθέσιμη στο https://cardlink.gr/gdpr/.

9.2 Η Cardlink και η Επιχείρηση δεσμεύονται να τηρούν εχεμύθεια σχετικά με οποιαδήποτε εμπιστευτική πληροφορία του άλλου μέρους περιέλθει εις γνώση τους λόγω της παρούσας σχέσης.

10.Κοινοποιήσεις

Κοινοποιήσεις εγγράφων θα πραγματοποιούνται, αντιστοίχως, στην έδρα της Cardlink και στις διευθύνσεις που οι Επιχειρήσεις δηλώνουν στο έντυπο παραγγελίας. Τόσο η Cardlink όσο και οι Επιχειρήσεις οφείλουν να γνωστοποιούν εγγράφως στο αντισυμβαλλόμενο μέρος οποιαδήποτε μεταβολή στις διευθύνσεις τους.

11.Ισχύον Δίκαιο-Δικαιοδοσία

Οι παρόντες όροι διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει από ή σε σχέση με αυτούς θα επιλύεται από τα δικαστήρια της Αθήνας.

3.Ενοικίαση Εξοπλισμού από την Cardlink

1.Ενοικίαση Εξοπλισμού από την Cardlink

1.1 Η Cardlink παρέχει τη δυνατότητα στην Επιχείρηση να ενοικιάσει Εξοπλισμό σύμφωνα με την εμπορική/οικονομική προσφορά που προτείνει ειδικώς η Cardlink στην Επιχείρηση κατά τη στιγμή της έναρξης της συνεργασίας των μερών, υπό την προϋπόθεση ότι το έντυπο παραγγελίας υπεβλήθη από την Επιχείρηση πλήρως συμπληρωμένο σε όλα τα απαιτούμενα κενά πεδία και η παραγγελία έγινε αποδεκτή από την Cardlink, ότι ο Εξοπλισμός είναι διαθέσιμος και ότι το σχετικό τιμολόγιο εξοφλήθηκε ολοσχερώς.

1.2 Ενοικίαση Εξοπλισμού: H Cardlink αναλαμβάνει να παραδώσει στην Επιχείρηση τη χρήση του Εξοπλισμού για το διάστημα που αναφέρεται στην παραγγελία. Κατόπιν της λήξης της αρχικής συμφωνηθείσας περιόδου μίσθωσης κι εφόσον η Επιχείρηση συνεχίζει να προκαταβάλλει τα μισθώματα για την επόμενη μισθωτική περίοδο, η μίσθωση θα ισχύει για αόριστο χρονικό διάστημα με τους ίδιους όρους.

1.3 Η Cardlink απευθύνεται αποκλειστικά σε Επιχειρήσεις για την εξυπηρέτηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, στο πλαίσιο της οποίας επιθυμούν να δέχονται πληρωμές με κάρτες ή με άλλα μέσα ηλεκτρονικών πληρωμών. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται ρητώς η πώληση του Εξοπλισμού, η υπεκμίσθωση ή η παραχώρηση της χρήσης αυτού σε τρίτους, με ή άνευ ανταλλάγματος, χωρίς τη ρητή συναίνεση της Cardlink.

1.4 O Εξοπλισμός που παρέχει η Cardlink στο πλαίσιο των παρόντων όρων είναι πιστοποιημένος με βάση τις υποχρεωτικές οδηγίες και κανονισμούς των ελληνικών αρχών (Τράπεζα της Ελλάδος) καθώς και των διεθνών χρηματοπιστωτικών οργανισμών (ενδεικτικώς VISA/ MasterCard/Amex/ China Union Pay) και PCI-DSS).

1.5 Η Επιχείρηση αναγνωρίζει από τώρα ως ισχυρές και απρόσβλητες τις καταχωρήσεις που θα γίνουν μέσω του Εξοπλισμού και παραιτείται ρητώς του δικαιώματος να τις αμφισβητήσει ή να ζητήσει αποζημίωση από την Cardlink.

1.6 Επισημαίνεται ρητώς ότι η Cardlink δεν είναι πιστωτικό ίδρυμα ούτε ίδρυμα πληρωμών και, ως εκ τούτου, δεν είναι υπεύθυνη για την κατάρτιση συμβάσεων αποδοχής μέσων ηλεκτρονικών πληρωμών (acquiring) μεταξύ των Επιχειρήσεων και των συνεργαζόμενων Τραπεζών και λοιπών ιδρυμάτων πληρωμών, την επιλογή των οποίων κάνει η Επιχείρηση, ούτε φέρει ευθύνη για την εκτέλεση των υποχρεώσεων της Τράπεζας και των λοιπών ιδρυμάτων πληρωμών έναντι της Επιχείρησης σχετικά με τις συμβάσεις acquiring ή την τιμολογιακή πολιτική της Τράπεζας και των λοιπών ιδρυμάτων πληρωμών. Για οποιαδήποτε απορία που αφορά την κατάρτιση ή εκτέλεση της σύμβασης αποδοχής μέσων ηλεκτρονικών πληρωμών, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αρμόδια Τράπεζα ή το ίδρυμα πληρωμής, με τα οποία συνεργάζεστε.

2.Παραγγελίες

2.1 Για την υποβολή έγκυρης παραγγελίας Εξοπλισμού στην Cardlink, οι Επιχειρήσεις πρέπει να έχουν συνάψει με μία ή περισσότερες Τράπεζες ή ιδρύματα πληρωμών σύμβαση αποδοχής συναλλαγών με κάρτες (ήτοι ενδεικτικά πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες ή άλλες κάρτες), οι οποίες φέρουν το σήμα Visa, MasterCard, American Express, Diners, China Union Pay ή ενδεχομένως έτερο σήμα στο μέλλον και εφαρμόζουν τους κανόνες των αντίστοιχων συστημάτων πληρωμών (ενδεικτικώς Visa, MasterCard, American Express, Diners, China Union Pay).

2.2 Η Επιχείρηση μπορεί να επιλέξει να μισθώσει τον Εξοπλισμό σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική και τις εμπορικές/οικονομικές προσφορές της Cardlink που ισχύουν κατά το χρόνο έναρξης της συνεργασίας των μερών.

2.3 Οι παραγγελίες θα λαμβάνονται: α) μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας που λαμβάνεται από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας, ή/και β) μέσω τρίτου εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου της Cardlink.

2.4 Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας και την αποδοχή των παρόντων όρων, η Επιχείρηση θα επιλέξει τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής, ήτοι με κάρτα πληρωμών, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με άλλον τυχόν προτεινόμενο τρόπο πληρωμής.

2.5 Πριν την υποβολή της παραγγελίας μίσθωσης, οι Επιχειρήσεις δηλώνουν ότι γνωρίζουν και αποδέχονται ότι:
i.Στις αναγραφόμενες τιμές μίσθωσης του Εξοπλισμού δεν περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.
ii.Στις αναγραφόμενες τιμές μίσθωσης του Εξοπλισμού δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής του Εξοπλισμού. Εάν δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα έξοδα αποστολής, αυτό θα αναφέρεται στο έντυπο της παραγγελίας.
iii.Οι παρόντες Όροι ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή κατά την διακριτική ευχέρεια της Cardlink και ως εκ τούτου η Επιχείρηση αναλαμβάνει την υποχρέωση να επισκέπτεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα την ιστοσελίδα της Cardlink www.cardlink.gr για την πλήρη ενημέρωσή της.

2.6 Οι Επιχειρήσεις μπορούν να διορθώσουν ή/και να ακυρώσουν την παραγγελία τους σε οποιοδήποτε στάδιο πριν την παραλαβή του Εξοπλισμού τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 6303000 ή με αποστολή e-mail στη διεύθυνση support@cardlink.gr και στη συνέχεια η Cardlink θα τις ενημερώνει σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές που θα έχουν ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας.

2.7 Η Cardlink δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα στην αναγραφή των χαρακτηριστικών του Εξοπλισμού.

2.8 Ειδικότερα, για τις παραγγελίες Εξοπλισμού που γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του e-shop της Cardlink στη διεύθυνση www.cardlink.gr, παρέχεται μόνον η δυνατότητα αγοράς του Εξοπλισμού.
2.9 Οι διάφορες προσφορές για τη μίσθωση Εξοπλισμού ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ανάλογα με τις ισχύουσες εμπορικές/οικονομικές προσφορές της Cardlink.

3.Οικονομικοί Όροι

3.1 Για την ενοικίαση Εξοπλισμού εφαρμόζονται οι ακόλουθες χρεώσεις:

  • i.Μίσθωμα Εξοπλισμού, όπως αναγράφεται στο σχετικό έντυπο παραγγελίας, υπολογιζόμενο ανά μήνα, προκαταβλητέο σε τακτές χρονικές περιόδους (ενδεικτικά σε ετήσια βάση) σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική της Cardlink.
  • ii.Σε περίπτωση πρόωρης λύσης της μίσθωσης πριν τη συμπλήρωση της συμφωνηθείσας αρχικής (minimum) διάρκειας της μίσθωσης του Εξοπλισμού, η Επιχείρηση οφείλει να καταβάλει το σύνολο των μισθωμάτων στην Cardlink για όλο το συμφωνηθέν χρονικό διάστημα της μίσθωσης.
  • iii.Εάν δεν εκτελεστεί οποιαδήποτε προκαταβλητέα τμηματική πληρωμή του μισθώματος του Εξοπλισμού για οποιονδήποτε λόγο, η Cardlink μπορεί να διακόψει τη λειτουργία του Εξοπλισμού και την παροχή τυχόν παρεπόμενων υπηρεσιών προς την Επιχείρηση χωρίς προειδοποίηση.
  • iv.Σε περίπτωση λύσης της Σύμβασης, τα προκαταβληθέντα μισθώματα δεν αντιλογίζονται, δεν συμψηφίζονται ούτε επιστρέφονται, ενώ τυχόν οφειλόμενα ποσά καθίστανται αμέσως ληξιπρόθεσμα και απαιτητά.

3.2 Με τη λήξη κάθε προπληρωμένης περιόδου μίσθωσης, ανάλογα με τα συμφωνηθέντα, η Επιχείρηση οφείλει χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση να καταβάλει τις προκαταβλητέες χρεώσεις της επομένης ορισθείσας μισθωτικής περιόδου προς την Cardlink προς την Cardlink.

3.3 Η Επιχείρηση μπορεί να καταβάλει τις χρεώσεις προς την Cardlink είτε μέσω πάγιας εντολής είτε με κατάθεση σε λογαριασμό που διατηρεί η Cardlink στις συνεργαζόμενες Τράπεζες.

4.Παράδοση Εξοπλισμού

4.1 Η Cardlink θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστέλλει τον Εξοπλισμό εντός δύο έως πέντε (2-5) εργασίμων ημερών (ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή) από την ειδοποίηση της Επιχείρησης στα στοιχεία επικοινωνίας που δήλωσε κατά την υποβολή της παραγγελίας, και παραγγελίες Εξοπλισμού και παραδόσεις εκτελούνται μόνο εντός Ελλάδος. Η Cardlink δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε καθυστέρηση στην παράδοση του Εξοπλισμού.

4.2 Ο Εξοπλισμός αποστέλλεται με courier με οδηγίες εγκατάστασης τυπωμένες στο κουτί του Εξοπλισμού και παρέχεται συγχρόνως η δυνατότητα τηλεφωνικής υποστήριξης της Επιχείρησης σχετικά με την εγκατάσταση του Εξοπλισμού. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επίσκεψη τεχνικού για την εγκατάσταση, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Cardlink και η Cardlink θα σας ενημερώσει για την χρέωση της επιτόπιας επίσκεψης τεχνικού και τον τρόπο καταβολής αυτής.

4.3 Η Cardlink δεν φέρει καμία ευθύνη για καταστροφή ή απώλεια του Εξοπλισμού μετά την παράδοση αυτού στην Επιχείρηση.

5.Εγγύηση-Συντήρηση Εξοπλισμού
Η Εγγύηση που ισχύει για τον Εξοπλισμό παρέχεται από τον κατασκευαστή του αντίστοιχου προϊόντος και με τους όρους του εκάστοτε κατασκευαστή. Κατά το διάστημα της εγγύησης ή πέραν του διαστήματος αυτού, εφόσον αφενός έχει γίνει ορθή χρήση του Εξοπλισμού και αφετέρου ειδικά έχει συμφωνηθεί η συντήρηση του Εξοπλισμού, θα ισχύουν τα εξής:

5.1 Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να ενημερώνουν την Cardlink για οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία του Εξοπλισμού. Οι βλάβες θα αναγγέλλονται στην Cardlink τηλεφωνικώς στο 210 6303000 Δευτέρα έως Σάββατο και κατά τις ώρες από 08:00 έως 22:00 («αναγγελία βλαβών»).

5.2 Εντός ευλόγου χρόνου από την αναφορά βλάβης ή από άλλη σχετική ειδοποίηση, η Cardlink θα προβαίνει σε εργασίες συντηρήσεως, επισκευής ή/και αντικαταστάσεως του Εξοπλισμού στο πλαίσιο των υποχρεώσεων που αναλαμβάνει σύμφωνα με το είδος του Εξοπλισμού.

5.3 Οι εργασίες συντηρήσεως, επισκευής ή και αντικαταστάσεως του Εξοπλισμού θα διενεργούνται με τους ακόλουθους τρόπους, κατά τη διακριτική ευχέρεια της Cardlink:

  • iv.Με τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα τηλεφωνικής υποστήριξης (HELP DESK) της Cardlink ή
  • v.Εξ αποστάσεως, μέσω σχετικών λειτουργιών του λογισμικού Cardlink ή
  • vi.Με επιτόπια επίσκεψη εξειδικευμένου τεχνικού, για την οποία ενδέχεται να υπάρξει περαιτέρω χρέωση της Επιχείρησης αν διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε μη ορθή χρήση του Εξοπλισμού.

5.4 Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να παρέχουν ακώλυτη πρόσβαση στους χώρους όπου βρίσκεται ο Εξοπλισμός στο προσωπικό της Cardlink και στους ειδικά εξουσιοδοτημένους από αυτή τεχνικούς.

5.5 Η Cardlink αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύπτει τις δαπάνες συντηρήσεως, επισκευής του Εξοπλισμού και αγοράς των αναγκαίων ανταλλακτικών. Από τις δαπάνες αυτές ρητά εξαιρούνται οι δαπάνες για μπαταρίες, τροφοδοτικά ρεύματος και πλαστικά μέρη του τερματικού (ήτοι το κέλυφος τερματικού), το κόστος των οποίων θα βαρύνει αποκλειστικά την Επιχείρηση.

5.6 Σε περίπτωση που τυχόν βλάβη ή δυσλειτουργία οφείλεται σε κακή χρήση του Εξοπλισμού ή σε τυχαία καταστροφή ή ζημία του Εξοπλισμού, όπως αμέλεια, κακή, ακατάλληλη ή μη προσήκουσα εν γένει χρήση ή μεταχείριση ή αποθήκευση του Εξοπλισμού, ατυχήματα, υγρασία, ακατάλληλες συνθήκες και γενικά βλάβες που προκύπτουν από αιτίες για τις οποίες δεν ευθύνεται η Cardlink, , όλως ενδεικτικώς, των κανόνων του κατωτέρω άρθρου 6 για την ορθή χρήση του Εξοπλισμού, το κόστος αποκατάστασης ή αντικατάστασης αυτών βαρύνει την Επιχείρηση. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε μη ορθή χρήση του Εξοπλισμού, η Επιχείρηση θα χρεώνεται με το κόστος της επίσκεψης του τεχνικού, το οποίο θα πληροφορείται κατ’ εκτίμηση από την Cardlink προκαταβολικά κατά τη στιγμή του καθορισμού της επίσκεψης του τεχνικού.

6.Κανόνες για την ορθή χρήση του Εξοπλισμού

6.1 Η ορθή χρήση του Εξοπλισμού καθορίζεται από τις οδηγίες χρήσης (manual) που τον συνοδεύουν. Κάθε άλλη ενέργεια ή παρέμβαση επί του Εξοπλισμού, που δεν προκύπτει από ρητή οδηγία του εξειδικευμένου προσωπικού της Cardlink ή εξουσιοδοτημένου τεχνικού συνεργάτη αυτής, θα θεωρείται ως μη ορθή χρήση του Εξοπλισμού.

6.2 Οι Επιχειρήσεις υποχρεούνται να διαθέτουν στην Cardlink τηλεπικοινωνιακή πρόσβαση συμβατή με τον τύπο του Εξοπλισμού και γενικά να διευκολύνουν με κάθε τρόπο την Cardlink παρέχοντας κάθε απαραίτητη πληροφορία, υλικό και βοήθεια προς το προσωπικό της Cardlink.

6.3 Κατόπιν σχετικής έγγραφης γνωστοποίησης προς την Cardlink επιτρέπεται η μεταφορά του ενσύρματου Εξοπλισμού σε χώρο εκτός του δηλωθέντος κατά την παραγγελία τόπου εγκατάστασης, υπό την προϋπόθεση ότι ο Εξοπλισμός θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την πραγματοποίηση συναλλαγών με κάρτες και υπό το πλαίσιο των σκοπών της Επιχείρησης και των παρόντων όρων.

6.4 Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να διατηρούν τον Εξοπλισμό σε καλή κατάσταση λαμβάνοντας τα μέτρα σωστής χρήσης και προστασίας που απαιτούνται για την λειτουργία οποιασδήποτε ηλεκτρονικής συσκευής. Οποιοδήποτε κόστος (υπηρεσίας ή/και ανταλλακτικών, με εξαίρεση όσων ρητά αναφέρονται ανωτέρω στην παράγραφο 5.5) προκύψει πέρα από την φυσιολογική χρήση του Εξοπλισμού βαρύνει αποκλειστικά την Επιχείρηση.

6.5 Απαγορεύεται ρητά κάθε παρέμβαση στον Εξοπλισμό ή/και την συνδεσμολογία αυτού καθώς και η τυχόν κακή χρήση του Εξοπλισμού (ενδεικτικά, η παρεμβολή ξένων σωμάτων, η τοποθέτηση ή έκθεση του Εξοπλισμού σε χώρο προφανώς ακατάλληλο και βλαπτικό κατά παράβαση των οδηγιών χρήσεως της Cardlink).

6.6 Η Επιχείρηση υποχρεούται να προβαίνει καθ’ όλη τη διάρκεια της μίσθωσης σε ορθή και επιμελή χρήση του Εξοπλισμού, τηρώντας τις οδηγίες χρήσης του κατασκευαστή που περιλαμβάνονται στη συσκευασία.

6.7 Με την ενοικίαση του Εξοπλισμού, οι Επιχειρήσεις αποκτούν μόνο εκείνα τα δικαιώματα χρήσης του λογισμικού του Εξοπλισμού που απαιτούνται στο πλαίσιο των παρόντων όρων. Το λογισμικό της Cardlink αποτελεί τμήμα ενός ολοκληρωμένου πληροφορικού συστήματος, το οποίο ανήκει κατά πλήρη και αποκλειστική κυριότητα στην Cardlink.

6.8 Οι Επιχειρήσεις οφείλουν να γνωστοποιούν άμεσα στην Cardlink:

  • i.τυχόν απώλεια, κλοπή ή δυσλειτουργία του Εξοπλισμού,
  • ii.οποιαδήποτε μεταβολή στην νομική μορφή, την εκπροσώπηση, την διεύθυνση της έδρας της ή των υποκαταστημάτων ή καταστημάτων αυτής, και
  • iii.οποιαδήποτε ουσιώδη μεταβολή της οικονομικής ή περιουσιακής της κατάστασης που μπορεί να βλάψει τα συμφέροντα της Cardlink.

7.Δικαίωμα Υπαναχώρησης-Καταγγελίας

7.1 Κάθε Επιχείρηση δύναται να επιστρέψει τον Εξοπλισμό στην Cardlink εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και να της επιστραφούν τα μισθώματα που προκατέβαλε, εφόσον δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία του Εξοπλισμού και αυτός είναι σε άριστη κατάσταση. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για την Επιχείρηση, πλην του κόστους επιστροφής του Εξοπλισμού. Ο προς επιστροφή Εξοπλισμός πρέπει να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη ή το σχετικό τιμολόγιο. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Cardlink είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις η δήλωση περιέλθει σε εκείνη. Στην δήλωση υπαναχώρησης πρέπει να περιέχονται η βούληση υπαναχώρησης, ο αριθμός παραγγελίας, ο τόπος και η ημερομηνία παραλαβής του Εξοπλισμού, τα πλήρη στοιχεία της Επιχείρησης, η ημερομηνία αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή του μισθώματος μπορεί να γίνει με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού που έχει γνωστοποιηθεί στην Cardlink ή απευθείας στην πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την πληρωμή της παραγγελίας.

7.2 Σε περίπτωση παραβίασης οποιουδήποτε εκ των παρόντων όρων από την Επιχείρηση ή διακοπής της σύμβασης μεταξύ της Επιχείρησης και της Τράπεζας, η Cardlink μπορεί κατά τη διακριτική της ευχέρεια να διακόψει τη λειτουργία του Εξοπλισμού και την παροχή τυχόν παρεπόμενων υπηρεσιών προς την Επιχείρηση, ολικώς ή μερικώς και να αφαιρέσει τον Εξοπλισμό χωρίς προειδοποίηση.

7.3 Μετά την παρέλευση της ελάχιστης διάρκειας της μίσθωσης, η Επιχείρηση δύναται να καταγγείλει τη μίσθωση άνευ σπουδαίου λόγου κατόπιν έγγραφης προηγούμενης προειδοποίησης προς την Cardlink τουλάχιστον προ εξήντα (60) ημερών. Στην περίπτωση αυτή όμως, το μίσθωμα για το μισθωτική περίοδο εντός της οποίας η σύμβαση μίσθωσης καταγγέλλεται, καθίσταται απαιτητό και εάν έχει καταβληθεί δεν επιστρέφεται.

7.4 Σε περίπτωση λύσης της συνεργασίας μεταξύ της Cardlink και της Επιχείρησης για οποιοδήποτε λόγο, η Επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών στην Cardlink κάθε υλικό που της παρασχέθηκε σχετικά με την χρήση Εξοπλισμού, καθώς επίσης τον Εξοπλισμό, τα εξαρτήματα, παραρτήματα, και λοιπά στοιχεία σε καλή κατάσταση.

7.5 Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής του Εξοπλισμού, η Επιχείρηση θα χρεωθεί με το ισόποσο της αξίας του, όπως αυτό εμφανίζεται στον τρέχοντα Τιμοκατάλογο της Cardlink, μειωμένο κατά ποσοστό 25% εάν το συμβάν προκύψει εντός της αρχικής (minimum) χρονικής περιόδου μίσθωσης, και κατά 50% για το μετέπειτα χρονικό διάστημα της μίσθωσης του Εξοπλισμού.

8.Ευθύνη-Ανωτέρα Βία

Η Cardlink δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη στην περίπτωση που δεν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της είτε λόγω βλάβης του Εξοπλισμού είτε για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της συμπεριλαμβανομένων των περιστατικών ανωτέρας βίας. Περαιτέρω, η Cardlink δεν φέρει καμία ευθύνη για τις καταχωρήσεις που θα γίνουν μέσω του Εξοπλισμού και οποιαδήποτε σχετική διαφορά ή διένεξη θα επιλύεται μεταξύ της Τράπεζας και της Επιχείρησης.

9.Προσωπικά Δεδομένα-Εμπιστευτικότητα

9.1 Η συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο της προμήθειας και χρήσης τερματικού Εξοπλισμού για την πραγματοποίηση συναλλαγών με κάρτες, όπως περιγράφεται στους παρόντες όρους, διέπεται από την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που είναι διαθέσιμη στο https://cardlink.gr/gdpr/.

9.2 Η Cardlink και η Επιχείρηση δεσμεύονται να τηρούν εχεμύθεια σχετικά με οποιαδήποτε εμπιστευτική πληροφορία του άλλου μέρους περιέλθει εις γνώση τους λόγω της παρούσας σχέσης.

10.Κοινοποιήσεις

Κοινοποιήσεις εγγράφων θα πραγματοποιούνται, αντιστοίχως, στην έδρα της Cardlink και στις διευθύνσεις που οι Επιχειρήσεις δηλώνουν στο έντυπο παραγγελίας. Τόσο η Cardlink όσο και οι Επιχειρήσεις οφείλουν να γνωστοποιούν εγγράφως στο αντισυμβαλλόμενο μέρος οποιαδήποτε μεταβολή στις διευθύνσεις τους.

11.Ισχύον Δίκαιο-Δικαιοδοσία

Οι παρόντες όροι διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει από ή σε σχέση με αυτούς θα επιλύεται από τα δικαστήρια της Αθήνας.

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις