fbpx
Ρωτήστε μας
Πίσω

Συνέντευξη της Χάρις Μαρκάκη, Marketing Manager της Cardlink, στο Marketing Week

Μάρτιος 2019

  1. Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι…

H μεγαλύτερη πρόκληση του marketing σήμερα είναι η ύπαρξη πανίσχυρων μέσων, που ναι μεν κάνουν πιο εύκολο από ποτέ το να κάνεις reach το ακροατήριό σου αλλά πιο δύσκολο από ποτέ το να καταφέρεις να τραβήξεις την προσοχή του. Αυτά τα πανίσχυρα μέσα παρέχουν δυνατότητες πρόσβασης, επικοινωνίας και συνεργασίας, που διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουμε και διαθέτουμε στην αγορά οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία σήμερα.  Συνεπώς το μέσο δεν είναι πια μόνο μέσο διαφήμισης, αλλά είναι μέρος του ίδιου του προϊόντος.

  1. Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι…

Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης μέσω bots στην καθημερινή επαφή με το κοινό μας. Αναμφισβήτητα, η τεχνητή νοημοσύνη διευκολύνει την επικοινωνία, την κάνει πιο άμεση παρά το γεγονός ότι στην πραγματικότητα ο πελάτης «συνομιλεί» με ένα ρομπότ, δηλαδή με ένα κομμάτι κώδικα! Με την προϋπόθεση ότι έχεις ακούσει και καταλάβει το κοινό σου συστηματικά και για πολύ καιρό ως marketeer, ο κώδικας αυτός, με βάση τις οδηγίες σου, μπορεί να πλησιάσει …. επικίνδυνα την ανθρώπινη επικοινωνία.

3. Μια δουλειά που ζήλεψα είναι…

…της Sheryl Sandberg, COO Facebook. Όντας σε ηγετική θέση, παρουσίασε την καμπάνια  “She Means Business” που αποτελεί προσωπικό της όραμα να βοηθήσει περισσότερες γυναίκες σε 30 χώρες να ξεκινήσουν και να μεγαλώσουν τις επιχειρήσεις τους. Όπως είπε : «Όταν οι γυναίκες πετυχαίνουν, όλοι πετυχαίνουμε» και είναι κάτι που πιστεύω και εγώ απόλυτα.

  1. Μια χαμένη ευκαιρία ήταν…

Δεν υπάρχουν χαμένες ευκαιρίες όταν γνωρίζεις πως σε κάθε δεδομένη στιγμή κάνεις το καλύτερο που μπορείς.

  1. Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι…

Ταχύτητα και ευελιξία. Όλα μαθαίνονται όταν υπάρχει θέληση και γι’ αυτό το σημαντικότερο από όλα είναι να εντοπίζουμε τι είναι αυτό που πρέπει να μάθουμε και να το βάζουμε σε πράξη γρήγορα.

  1. Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα…

δημιουργούσα ένα bot που θα με βοηθούσε στις καθημερινές εργασίες μου. Θα  ακουγόταν σαν εμένα και θα έκανε τα πράγματα ακριβώς όπως θα τα έκανα εγώ. Επίσης θα μου μετέδιδε όλη τη νέα γνώση των τεχνολογικών εξελίξεων. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσα να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο και να είμαι πάντα ενημερωμένη!

Μπορείτε να βρείτε τη συνέντευξη εδώ .

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις