fbpx
Ρωτήστε μας

Oδηγίες διασύνδεσης POS με ταμειακή

Οι αναβαθμίσεις λογισμικού των Cardlink POS ολοκληρωθήκαν στις 29 Φεβρουαρίου.

Μπορείτε να επιβεβαιώσετε αν ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση στο τερματικό σας, ελέγχοντας την έκδοση στην οποία βρίσκεται η εφαρμογή πληρωμών, ανάλογα με το μοντέλο του Cardlink POS που έχετε στην επιχείρησή σας.

Για τα Android μοντέλα η έκδοση που επιτρέπει τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ είναι από την 6.2 έκδοση και πάνω.

Για τα μοντέλα Ingenico ICT220 και Verifone Vx520 η έκδοση που επιτρέπει τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ είναι από την 6.0 και πάνω.

EFT/POS

Διασύνδεση EFT/POS με ταμειακές μηχανές

Η Cardlink βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων για τη διασύνδεση της ταμειακής μηχανής με το POS

H υποχρεωτική διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS ώστε να μεταβιβάζονται τα στοιχεία των συναλλαγών με κάρτα των επιχειρήσεων στην ΑΑΔΕ, είναι σε εξέλιξη.

Μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του λογισμικού των POS, οι επιχειρήσεις ενημερώνονται ηλεκτρονικά από την ΑΑΔΕ και εντός 30 ημερών υποχρεούνται να αναβαθμίσουν την ταμειακή μηχανή τους, εφόσον απαιτείται, και να ολοκληρώσουν τη διασύνδεση με τα POS τους.

Η διαδικασία διασύνδεσης των ταμειακών συστημάτων με τα POS τους ή η απόκτηση νέων συστημάτων που πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 31/3/2024 (νέα ημερομηνία λόγω παράτασης).

Η παράταση αυτή μπορεί να επεκταθεί για έναν επιπλέον μήνα, δηλαδή μέχρι τις 30/4/2024, για τις επιχειρήσεις που δεν βρήκαν διαθέσιμο ραντεβού εντός Μαρτίου, αλλά έχουν προγραμματίσει ραντεβού με τεχνικό εγκατάστασης εντός Απριλίου. Τα ραντεβού θα πρέπει να δηλωθούν σε ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ που θα τεθεί σε λειτουργία μετά τις 15/3/2024.

Συχνές ερωτήσεις
Πώς θα ενημερωθώ ότι έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των POS και είναι πλέον εφικτό να προχωρήσει η διασύνδεση των POS με τα ταμειακά συστήματα;

Εφόσον ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των POS της επιχείρησής σας, θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά από την ΑΑΔΕ ή μπορείτε να ενημερωθείτε στην εφαρμογή myAADE για να προχωρήσετε στα επόμενα βήματα της διασύνδεσης POS – ταμειακών συστημάτων βάσει της νέας νομοθεσίας (π.χ. αναβάθμιση λογισμικού ταμειακών συστημάτων, τεχνική διασύνδεση).

Φροντίστε το POS σας να είναι ενεργοποιημένο και συνδεδεμένο στο internet για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αναβάθμισής του.

Παράλληλα, μπορείτε να επιβεβαιώσετε αν ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση στο τερματικό σας, ελέγχοντας την έκδοση στην οποία βρίσκεται η εφαρμογή πληρωμών, ανάλογα με το μοντέλο του Cardlink POS που έχετε στην επιχείρησή σας.

Για τα Android μοντέλα η έκδοση που επιτρέπει τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ είναι από την 6.2 έκδοση και πάνω.

Για τα μοντέλα Ingenico ICT220 και Verifone Vx520 η έκδοση που επιτρέπει τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ είναι από την 6.0 και πάνω.

Ποια είναι η ημερομηνία της υποχρεωτικής διασύνδεσης POS-ταμειακών συστημάτων;

Σύμφωνα με την απόφαση Α1157/13.10.2023, η προθεσμία διασύνδεσης POS-ταμειακών συστημάτων ήταν στις 29/2/2024.

Δόθηκε παράταση και η διαδικασία διασύνδεσης των ταμειακών συστημάτων με τα POS τους ή η απόκτηση νέων συστημάτων που πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 31/3/2024.

Η παράταση αυτή μπορεί να επεκταθεί για έναν επιπλέον μήνα, δηλαδή μέχρι τις 30/4/2024, για τις επιχειρήσεις που δεν βρήκαν διαθέσιμο ραντεβού εντός Μαρτίου, αλλά έχουν προγραμματίσει ραντεβού με τεχνικό εγκατάστασης εντός Απριλίου. Τα ραντεβού θα πρέπει να δηλωθούν σε ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ που θα τεθεί σε λειτουργία μετά τις 15/3/2024.

Για να ολοκληρωθεί η διασύνδεσή τους θα πρέπει να προηγηθεί η αναβάθμιση των λογισμικών τους ή να αντικατασταθούν όπου αυτό απαιτείται.

Πώς γίνεται η διασύνδεση του EFTPOS με την ταμειακή μηχανή (ΑΑΔΕ);

Σύντομος οδηγός για Τεχνικούς

Σύντομος οδηγός για Συναλλαγές

Αναλυτικοί οδηγοί για Τεχνικούς (με εικόνες)

  • Οδηγίες διασύνδεσης Android POS με ταμειακή εδώ.
  • Οδηγίες διασύνδεσης Ingenico POS με ταμειακή εδώ.
  • Οδηγίες διασύνδεσης Verifone POS με ταμειακή εδώ.
Πώς μπορώ να ενημερωθώ αν είναι τεχνικά εφικτή η διασύνδεση της ταμειακής μηχανής που διαθέτει η επιχείρησή μου με το αναβαθμισμένο Cardlink POS μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ https://www.aade.gr/diasyndesipos

Σχετικά με το Μητρώο των POS, ποιοι πάροχοι υποχρεούνται να διαβιβάσουν στοιχεία στην ΑΑΔΕ και κάθε πότε;

Σύμφωνα με τη νέα διάταξη, υπόχρεοι υποβολής στοιχείων των ενεργών POS στην ΑΑΔΕ είναι οι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών (ACQuirers) που εκκαθαρίζουν συναλλαγές που εξοφλούνται με τη χρήση καρτών πληρωμής και οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) που παρέχουν, εγκαθιστούν και διαχειρίζονται τερματικά POS. Η διαβίβαση των στοιχείων από τους Παρόχους γίνεται:
α. Έως και την 15η ημέρα κάθε μήνα με χρονικό διάστημα αναφοράς την 1η έως και την 10η ημέρα του ιδίου μήνα.
β. Έως και την 25η ημέρα κάθε μήνα με χρονικό διάστημα αναφοράς την 11η έως και την 20η ημέρα του ιδίου μήνα.
γ. Έως και την 5η ημέρα του επόμενου μήνα, με χρονικό διάστημα αναφοράς την 21η έως την τελευταία ημέρα του προηγούμενου μήνα.
Η Cardlink έχει εναρμονιστεί με την απόφαση της ΑΑΔΕ, όπως και με κάθε νομοθεσία και έχει διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ τα στοιχεία των POS που εμπίπτουν στη διάταξη των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα.

Τι ενέργειες πρέπει να κάνω μετά την ανάρτηση των στοιχείων της επιχείρησής μου στο Μητρώο Μέσω Πληρωμών (POS) της ΑΑΔΕ;

Η ΑΑΔΕ έχει αναρτήσει τα στοιχεία των POS των επιχειρήσεων που έλαβε από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (ACQuirers) και τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs) και έως τις 17/11/2023, νέα ημερομηνία παράτασης, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την ορθότητά τους.

Η μη επιβεβαίωση εκ μέρους σας στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ νοείται ως αποδοχή των στοιχείων που δηλώθηκαν από τους Παρόχους.

Τα στοιχεία που εμφανίζει η ΑΑΔΕ θα επικαιροποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα με νέα αρχεία, ώστε να εμφανίζεται η πιο πρόσφατη εικόνα της επιχείρησης στο Μητρώο της ΑΑΔΕ.

Ποια τερματικά έχουν αναρτηθεί στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) της ΑΑΔΕ;

Στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) έχουν αναρτηθεί τα στοιχεία όλων των ενεργών Cardlink POS που βρίσκονται σε φυσικά ή/και ηλεκτρονικά καταστήματα, βάσει των στοιχείων που συντηρούνται στα συστήματά μας.

Πού μπορώ να δω τα στοιχεία των POS της επιχείρησής μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία των POS της επιχείρησής σας στην πλατφόρμα myAADE ακολουθώντας τη διαδρομή myAADE ► Μητρώο & Επικοινωνία ► Στοιχεία Επιχείρησης ► 6. Στοιχεία Μέσων Πληρωμών (EFT/POS). Εκεί θα ενημερώνεστε για τα συγκεντρωτικά στοιχεία που έχουν συλλεχθεί από τους Παρόχους και αφορούν στα POS της επιχείρησής σας (Απαιτούνται κωδικοί TAXISnet).

Δεν έχω πρόσβαση στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην πλατφόρμα myAADE και στις λειτουργίες της ενότητας “Στοιχεία Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)” με τη χρήση των Κωδικών TAXISnet της επιχείρησης.

Στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ υπάρχει ασυμφωνία στα στοιχεία των POS της επιχείρησής μου (περισσότερα, λιγότερα, λάθος πληροφορίες). Τι πρέπει να κάνω; Μπορώ να επεξεργαστώ τις εγγραφές;

Τα στοιχεία που εμφανίζονται στο Μητρώο POS της ΑΑΔΕ υποβάλλονται από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (ACQuirers) και τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs). Η ΑΑΔΕ επεξεργάζεται τα δεδομένα και των δύο αυτών φορέων και δημοσιοποιεί τα στοιχεία τους στην πλατφόρμα της.

Αν υπάρχει ασυμφωνία στα στοιχεία των POS σας (περισσότερα, λιγότερα, λάθος πληροφορίες), θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (ACQuirers) ή/και τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs) ζητώντας τους να επιβεβαιώσουν πως έχουν στείλει τα σωστά στοιχεία που σας αφορούν στην ΑΑΔΕ.

Αν και οι δύο αυτοί φορείς επιβεβαιώσουν ότι τα στοιχεία σας που έχουν συμπεριληφθεί στα αρχεία προς την ΑΑΔΕ είναι σωστά, θα πρέπει στη συνέχεια να απευθυνθείτε εκεί για επιπλέον βοήθεια.

Στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ παρατηρώ πολλαπλές φορές τον κωδικό ενός POS που διαθέτω. Τι πρέπει να κάνω;

Οι πολλαπλές εγγραφές του ίδιου κωδικού POS προκύπτουν εφόσον το POS υποστηρίζει πολλαπλούς Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (ACQuirers) και κάθε εγγραφή αντιστοιχεί σε έναν ACQuirer.

Τι σημαίνει το status “Προς αναβάθμιση ” που εμφανίζεται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ σε κάποια τερματικά;

Στην κατηγορία «Προς αναβάθμιση» βρίσκονται τα τερματικά που έχουν συμπεριληφθεί στις λίστες των Παρόχων Υπηρεσιών Πληρωμών (ACQuirers) και των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs) και ενδέχεται να αναβαθμιστούν σταδιακά βάσει της νέας νομοθεσίας της ΑΑΔΕ.

Τι σημαίνει η κατηγορία «Στοιχεία που δεν έχουν διασταυρωθεί με τερματικά» που εμφανίζεται στην ΑΑΔΕ; Τι κάνω για τα τερματικά που δεν μπορούν να διασταυρωθούν;

Στην κατηγορία «Στοιχεία που δεν έχουν διασταυρωθεί με τερματικά» βρίσκονται τερματικά που έχουν συμπεριληφθεί είτε μόνο στις λίστες των Παρόχων Υπηρεσιών Πληρωμών (ACQuirers) είτε μόνο στις λίστες των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Τα τερματικά αυτά ενδέχεται να έχουν αποσυρθεί και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τους Acquirers ή/και τους NSPs ζητώντας τους να επιβεβαιώσουν πως έχουν στείλει τα σωστά στοιχεία που σας αφορούν στην ΑΑΔΕ.

Σχετίζεται το Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) με τη διασύνδεση POS – ταμειακών συστημάτων;

Το Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) σχετίζεται με τη διασύνδεση POS – ταμειακών συστημάτων.

Συγκεκριμένα το Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) δημιουργήθηκε και θα επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα (κάθε 10 ημέρες) με τις τυχόν μεταβολές που έχουν προκύψει το προηγούμενο διάστημα. Προτείνεται να επισκέπτεστε τακτικά την εφαρμογή της ΑΑΔΕ για να διασφαλίζετε την ορθή εικόνα της επιχείρησής σας.

Μετά τη δημιουργία του Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) ακολουθούν τα επιμέρους στάδια της διασύνδεσης POS – ταμειακών συστημάτων (π.χ. αναβάθμιση λογισμικού POS – ταμειακών συστημάτων, τεχνική διασύνδεση), τα οποία πρέπει να προηγηθούν ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία βάσει της νέας νομοθεσίας της ΑΑΔΕ.

Πώς μπορώ να βρω ποια Cardlink τερματικά έχω στην επιχείρησή μου;

Μπορείτε να επισκεφθείτε το Cardlink apollo για να βρείτε πληροφορίες και στοιχεία για τα Cardlink τερματικά που διαθέτει η επιχείρησή σας.

Χρειάζομαι τους κωδικούς (TID) των NBG Pay και των epay τερματικών για να επιβεβαιώσω τις εγγραφές. Τι μπορώ να κάνω;

Για διευκρινίσεις σχετικά με τους κωδικούς (TID) των NBG Pay και των epay τερματικών και για θέματα σχετικά με τη διασύνδεση POS – ταμειακών συστημάτων, μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας, πατώντας εδώ.

Στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ έχω απορρίψει ένα Cardlink τερματικό που έχω στην επιχείρησή μου και θέλω να το επιστρέψω. Τι πρέπει να κάνω;

Για να δρομολογηθούν οι απαραίτητες ενέργειες και να ενημερωθεί η συνεργαζόμενη εταιρεία courier για την απόσυρση του Cardlink POS σας μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας εδώ.

Τι αφορά η νέα διάταξη για την υποχρεωτική διασύνδεση POS – ταμειακών συστημάτων;

Η νέα διάταξη προβλέπει τη διασύνδεση των ταμειακών συστημάτων με τα POS για τη μεταβίβαση των στοιχείων των συναλλαγών που πληρώνονται με κάρτες στην ΑΑΔΕ. Πιο συγκεκριμένα, μετά την εφαρμογή της διασύνδεσης, για τις πληρωμές που θα γίνονται με κάρτα, δε θα εισάγεται το ποσό με πληκτρολόγηση στο POS, αλλά θα αποστέλλεται απευθείας από το ταμειακό σύστημα στο POS.

Τι αφορούν οι αποφάσεις 1098/2022 και 1155/2023 της ΑΑΔΕ και ποιες επιχειρήσεις επηρεάζονται από αυτές;

Η απόφαση 1098/2022 της ΑΑΔΕ, αφορά τις επιχειρήσεις που διαθέτουν Φορολογική Ταμειακή Μηχανή με φορολογικό ηλεκτρονικό μηχανισμό (ΦΗΜ), ο οποίος διαθέτει πληκτρολόγιο ως μοναδική μονάδα εισαγωγής στοιχείων και χειρισμών έκδοσης δελτίων και αποδείξεων. Βάσει της απόφασης 1098/2023, οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) υποχρεούνται για υποβολή της Δήλωσης Συμμόρφωσης μεταξύ του διαστήματος 24/10/2023 -17/11/2023.

Η απόφαση 1155/2023 της ΑΑΔΕ, αφορά τις επιχειρήσεις που διαθέτουν σύστημα λογισμικού (ERP). Βάσει της απόφασης 1155/2023, οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) υποχρεούνται για υποβολή της Δήλωσης Συμμόρφωσης έως και τις 24/11/2023, που είναι η καταληκτική ημερομηνία.

Η υποχρεωτική διασύνδεση POS-ταμειακών συστημάτων ισχύει για όλες τις κατηγορίες και μορφές επιχειρήσεων ή υπάρχουν εξαιρέσεις;

Σας συστήνουμε να επικοινωνήσετε με τον λογιστή σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπαγωγή ή μη της επιχείρησής σας στη νέα υποχρεωτικότητα.

Τι είναι ο ΦΗΜ (Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός);

Ο ΦΗΜ (Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός) είναι το ηλεκτρονικό υπολογιστικό σύστημα το οποίο χρησιμοποιείται για τον έλεγχο των εσόδων και των φόρων που σχετίζονται με τις πωλήσεις προϊόντων ή την παροχή υπηρεσιών, την έκδοση αποδείξεων πωλήσεων, και την καταγραφή και αποστολή των δεδομένων αυτών στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.

Πώς θα γίνει η διασύνδεση των POS-ταμειακών συστημάτων;

Η αναβάθμιση λογισμικού του POS είναι αυτόματη και ολοκληρώνεται εξ αποστάσεως. H Cardlink θα ενημερώνει ηλεκτρονικά σε τακτά χρονικά διαστήματα την ΑΑΔΕ για τις αναβαθμίσεις των POS. Στη συνέχεια η ΑΑΔΕ θα ενημερώνει ηλεκτρονικά τις επιχειρήσεις ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αναβάθμισης του POS και πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα (εντός 30 ημερών) με τον προμηθευτή του ταμειακού συστήματος προκειμένου να ολοκληρωθεί η διασύνδεση. Η ολοκλήρωση της διασύνδεσης θα γίνεται με επίσκεψη του τεχνικού που υποστηρίζει το ταμειακό σύστημα.

Το νέο λογισμικό του POS θα ενεργοποιηθεί κατά τη διάρκεια της διασύνδεσης με το ταμειακό σύστημα. Το κόστος του τεχνικού ενδέχεται να καλύπτεται από κουπόνι του προγράμματος Greece 2.0, εφόσον η επιχείρησή σας πληροί τα σχετικά κριτήρια.

Για τη διασύνδεση και την απρόσκοπτη λειτουργία του ταμειακού συστήματος και του POS είναι απαραίτητη η ύπαρξη τοπικού δικτύου internet, στο οποίο θα πρέπει να είναι και τα δύο συνδεδεμένα υποχρεωτικά.

Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού του POS ποιες θα είναι οι αλλαγές που θα διαπιστώσω;

Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού του POS, θα ξεκινάτε τις πωλήσεις μέσω κάρτας υποχρεωτικά από το ταμειακό σύστημα και αυτό με τη σειρά του θα προωθεί αυτόματα τα στοιχεία της συναλλαγής στο EFT/POS για τη λήψη της απαραίτητης έγκρισης. Δεν θα μπορείτε να πληκτρολογήσετε το ποσό στο POS. Το POS θα ολοκληρώνει την συναλλαγή και θα επιστρέφει στο ταμείο το αποτέλεσμα της.

Χρειάζεται να αντικατασταθεί το υφιστάμενο ταμειακό σύστημα ή ο ΦΗΜ των επιχειρήσεων για να καλυφθούν οι απαιτήσεις της νέας υποχρεωτικότητας;

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχο του ταμειακού συστήματος που διαθέτουν σήμερα ώστε να διασφαλίσουν την συμβατότητά του με τις νέες απαιτήσεις.

Τα Cardlink POS υποστηρίζουν τη διασύνδεση με το ταμειακό σύστημα των επιχειρήσεων;

Το λογισμικό των Cardlink POS θα είναι έτοιμο εντός των προθεσμιών που προβλέπει η νομοθεσία. Όλοι οι πελάτες μας θα ενημερωθούν εγκαίρως για κάθε εξέλιξη.
Σε περίπτωση που διαθέτετε POS παλαιάς τεχνολογίας και επιθυμείτε να το εκσυγχρονίσετε με Cardlink Android POS μπορείτε να δείτε τις αναβαθμισμένες τους δυνατότητες εδώ και να το παραγγείλετε άμεσα. Μπορείτε να επωφεληθείτε από τα vouchers του προγράμματος Greece 2.0.

Η Cardlink έχει υποβάλλει τη Δήλωση Συμμόρφωσης στην ΑΑΔΕ; Ποια τερματικά αφορά;

Η Cardlink έχει υποβάλλει τη Δήλωση Συμμόρφωσης, η οποία έχει αναρτηθεί στη σελίδα της ΑΑΔΕ και μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

Μοντέλο Κατασκευαστής Λειτουργικό Σύστημα Τρόπος Επικοινωνίας All in one Cash Register/POS
PAX A920 PAX Android (Paydroid) WiFi,4G Δυνατότητα χρήσης Software έκδοσης παραστατικών πώλησης (με πάροχο ΥΠΑΗΕΣ) κατ’ επιλογήν του πελάτη
PAX A920PRO PAX Android (Paydroid) WiFi,4G Δυνατότητα χρήσης Software έκδοσης παραστατικών πώλησης (με πάροχο ΥΠΑΗΕΣ) κατ’ επιλογήν του πελάτη
PAX A910 PAX Android (Paydroid) WiFi,4G Δυνατότητα χρήσης Software έκδοσης παραστατικών πώλησης (με πάροχο ΥΠΑΗΕΣ) κατ’ επιλογήν του πελάτη
PAX A50 PAX Android (Paydroid) WiFi,4G Όχι
PAX A80 PAX Android (Paydroid) LAN, GPRS, WiFi Δυνατότητα χρήσης Software έκδοσης παραστατικών πώλησης (με πάροχο ΥΠΑΗΕΣ) κατ’ επιλογήν του πελάτη
PAX A77 PAX Android (Paydroid) WiFi,4G Όχι
Ingenico ICT220 Ingenico TELIUM 2 LAN, Dial Up Όχι
Verifone VX520 Verifone VERIX LAN, Dial Up, GPRS Όχι
Για τη συμμόρφωση με την απόφαση της ΑΑΔΕ, ποιες ενέργειες απαιτούνται; Τι χρειάζεται να κάνουν οι επιχειρήσεις;

Μετά τη διαβίβαση των στοιχείων POS από τους Παρόχους (ACQuirers και NSPs), οι επιχειρήσεις (χρήστες μέσων πληρωμών) θα πρέπει να ελέγξουν τα στοιχεία που εμφανίζονται στο μητρώο τους στην ΑΑΔΕ.
Στη συνέχεια υποχρεούνται να υποβάλλουν Δήλωση Μέσων Πληρωμών για το σύνολο των μέσων που διαθέτουν, αποκλειστικά και μόνο στις περιπτώσεις που είτε κρίνουν ως ανακριβή τα στοιχεία που δηλώθηκαν από τους Παρόχους, είτε οι Πάροχοι δε δήλωσαν κάποιο εκ των Μέσων Πληρωμών τους ή δεν επικαιροποίησαν τα στοιχεία κάποιου εκ των Μέσων Πληρωμών.

Η Δήλωση Μέσου Πληρωμών υποβάλλεται μέσω της ψηφιακής πύλης της ΑΑΔΕ (myAADE) από την 11η έως και την τελευταία ημέρα του επόμενου μήνα από την ημερομηνία ενεργοποίησης/απενεργοποίησης/μεταβολής του μέσου. Ως πρώτος μήνας εφαρμογής της σχετικής υποχρέωσης ορίζεται ο Οκτώβριος του 2023, με υποβαλλόμενα στοιχεία τα σχετικά με τα ενεργά Μέσα Πληρωμών, κατά την 30η Σεπτεμβρίου 2023, ανεξάρτητα από την ημερομηνία ενεργοποίησης αυτών.

Έως τις 15/1/2024 οι επιχειρήσεις οφείλουν να δηλώσουν ποια από τα τερματικά τους που εμφανίζονται στο Μητρώο της ΑΑΔΕ, ΔΕΝ θα αναβαθμιστούν και πρόκειται να τα αντικαταστήσουν.

Μπορεί να προχωρήσει η διασύνδεση POS-ταμειακού συστήματος τώρα;

Για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση POS – ταμειακών συστημάτων, θα πρέπει να προηγηθούν τα επιμέρους στάδια (π.χ. αναβάθμιση λογισμικού POS – ταμειακών συστημάτων, τεχνική διασύνδεση). Οι ενέργειες για τη διασύνδεση γίνονται σταδιακά και δρομολογούνται από την ΑΑΔΕ βάσει της νέας νομοθεσίας. Στο πλαίσιο αυτό, θα ενημερωθείτε από την ΑΑΔΕ ηλεκτρονικά για τα βήματα που ακολουθούν.

Θέλω επικοινωνία

    Το newsletter μας

    Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

    • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
    • Χρήσιμες συμβουλές
    • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
    • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις