fbpx
Ρωτήστε μας
Πίσω

Note to editors: Στα ίδια επίπεδα με πέρσι η αγοραστική κίνηση τη φετινή Black Friday

12 Δεκεμβρίου 2023

Η Cardlink παρουσιάζει πώς κινήθηκε η αγοραστική κίνηση την περίοδο της Black Friday και Cyber Monday 2023

Η Cardlink, μέλος της Worldline, του ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών, συγκεντρώνει και επεξεργάζεται και φέτος τα δεδομένα* από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και παρουσιάζει απολογιστικά τα αποτελέσματα της Black Friday 2023, για την περίοδο 13-27/11.

Παρά την μεγάλη περίοδο εκπτώσεων, η οποία διήρκησε σχεδόν έναν μήνα ο αριθμός των συναλλαγών ανήμερα της Black Friday παρέμεινε περίπου ο ίδιος με πέρσι, παρουσιάζοντας μία μικρή μεταβολή της τάξεως του < 1%.

Συγκριτικά με τις προηγούμενες τρεις εβδομάδες του Νοεμβρίου, η εβδομάδα της Black Friday παρουσίασε αύξηση 17% σε συνολικό τζίρο των επιχειρήσεων, ενώ το πλήθος των συναλλαγών μειώθηκε κατά 1%. Επιπλέον, τις περιόδους 13-19/11 και 20-26/11, εμφανίζονται μεταβολές τόσο στον αριθμό των συναλλαγών όσο και στο τζίρο κατά -4% και 6% αντίστοιχα, σε σχέση με τις αμέσως προηγούμενες δύο εβδομάδες του Νοέμβρη (30/10 – 5/11 και 6/11-12/11).

Παράλληλα, φέτος, ο μέγιστος αριθμός συναλλαγών με κάρτα σε ένα λεπτό, σε POS και ηλεκτρονικά καταστήματα, διενεργήθηκε ανήμερα της Black Friday, την Παρασκευή 24/11 στις 17:20, με 5.450 συναλλαγές, ενώ και η Cyber Monday (Δευτέρα 27/11) φαίνεται πως είχε την «τιμητική» της αφού αποτέλεσε τη δεύτερη μέρα σε αριθμό ηλεκτρονικών συναλλαγών για τον Νοέμβριο, πίσω από την Black Friday. Συγκριτικά και με τον μέσο όρο των 3 προηγούμενων Δευτέρων (20, 13, 6 Νοεμβρίου), η αγοραστική κίνηση την Cyber Monday ήταν υψηλή, παρουσιάζοντας αύξηση του τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά 51%.

Σε επίπεδο κλάδων, πρωταγωνιστής αναδείχθηκε φέτος ο κλάδος των οικιακών συσκευών, με ποσοστιαία μεταβολή τζίρου σε σχέση με τις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου, +242%, ενώ ακολούθησαν τα supermarkets με αύξηση 208%, ο κλάδος των καλλυντικών με αύξηση 182%, των επίπλων με αύξηση 123% και της ανδρικής ένδυσης με αύξηση +92%.

Αντίστοιχα, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αξία της μέσης συναλλαγής, με τον κλάδο των επίπλων να έχει τα ηνία του μεγαλύτερου μέσου ποσού αγοράς, με 195€. Ακολουθούν τα κοσμηματοπωλεία (194€), ο κλάδος των ηλεκτρικών συσκευών (111€), η ανδρική ένδυση (103€) και ο κλάδος της εστίασης (69€).

Επίσης, τις αγορές σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου προτίμησαν και φέτος χιλιάδες καταναλωτές. Αναλυτικότερα, οι κορυφαίοι κλάδοι σε ποσοστιαία αύξηση τζίρου την εβδομάδα της Black Friday (σε σχέση με τις τρεις προηγούμενες εβδομάδες) ήταν: ο κλάδος ηλεκτρολογικού υλικού (+255%), η γυναικεία ένδυση (+174), η ανδρική/γυναικεία ένδυση (+150%), οι οικιακές ηλεκτρικές συσκευές (+146%) και η υπόδηση (90%).

H Cardlink έχει επενδύσει σημαντικά σε υποδομές τα τελευταία χρόνια ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις συναλλαγών. Μέσω μια δυναμικής διαδικασίας παρακολουθούνται καθημερινά και αδιάληπτα τα συστήματα υποδομών και συναλλαγών, ώστε να υπάρχει άμεση επέμβαση για επίλυση τυχόν προβλημάτων. Την εβδομάδα της Black Friday 2023 πέρασαν από τα συστήματα της Cardlink και διεκπεραιώθηκαν με επιτυχία περισσότερες από 12.950.000 συναλλαγές.

Δείτε αναλυτικά τα δεδομένα της Cardlink στο cardlink.gr/cardlink-black-friday-report-2023

*Τα στοιχεία αυτά αντικατοπτρίζουν τις γενικές τάσεις της αγοράς και δεν πρέπει να θεωρηθούν αντιπροσωπευτικά του μεριδίου αγοράς της Worldline ή των κερδών της εταιρείας στην Ελλάδα.

 

Πατήστε εδώ για να δείτε το infographic

 

Για την Cardlink
Η Cardlink ιδρύθηκε το 2004 και είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών πληρωμών στην Ελλάδα. Η Cardlink βοηθάει τις επιχειρήσεις στις καθημερινές συναλλαγές τους με ποιότητα, ασφάλεια και ταχύτητα. Η ομάδα της Cardlink παρακολουθεί τις εξελίξεις στο πεδίο των ηλεκτρονικών πληρωμών και υιοθετεί τις τελευταίες τεχνολογίες και υπηρεσίες που βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία των συναλλαγών στο φυσικό και ηλεκτρονικό εμπόριο. Από τον Σεπτέμβριο του 2021, η Cardlink είναι εταιρεία της Worldline (Euronext:WLN), του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών.
cardlink.gr

Για την Worldline
Η Worldline [Euronext: WLN] βοηθά τις επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους να επιταχύνουν το ταξίδι ανάπτυξής τους – γρήγορα, απλά και με ασφάλεια. Με προηγμένη τεχνολογία πληρωμών, τοπική εμπειρία και εξατομικευμένες λύσεις για εκατοντάδες επιχειρήσεις και κλάδους, η Worldline προωθεί την ανάπτυξη επιχειρήσεων σε ολόκληρο τον κόσμο.
www.worldline.com
Διαβάστε εδώ το 2022 Integrated Report της Worldline.

Επικοινωνία
Cardlink: Μαργαρίτα Ροσμαρή, τηλ. +30 210 6100674, email: pr@cardlink.gr
AΙΑ Relate: Κατερίνα Κασκούτη, τηλ. +30 210 7418908, email: kaskouti@aea.gr

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις