Tουρισμός 3.0 Webinar: Αντιμετωπίστε την πρόκληση με τα κατάλληλα εργαλεία
Οι προβλέψεις θέλουν το καλοκαίρι του 2023, να ξεπερνάει τα ποσοστά ρεκόρ που καταγράφηκαν το 2019, με 20% αύξηση στην προσέλευση των τουριστών στην Ελλάδα.
Είναι έτοιμη η επιχείρησή σας να υποδεχτεί το κοινό που μετά την πανδημία αναζητά νέες εμπειρίες και έχει καινούργιες συνήθειες;
Στο πρώτο μας webinar που έγινε την Τετάρτη 7 Ιουνίου μιλήσαμε για τα megatrends γύρω από τους νέους τύπους τουριστών και τι περιμένουν. Οι experts των πληρωμών έδωσαν συμβουλές για να αποφύγετε απάτες και να ολοκληρώσετε τις συναλλαγές σας με ασφάλεια.
Πιο αναλυτικά μιλήσαμε για…
🕵️ Παραδείγματα από απάτες και τι μπορείτε να προσέχετε για να ξεχωρίσετε ένα αληθινό από ένα ψεύτικο αποδεικτικό πληρωμής.
♻️ Τα trends γύρω από την Βιωσιμότητα και ποιες είναι οι επιλογές που ψάχνουν οι επισκέπτες πριν διαλέξουν κατάλυμα και εστιατόριο.
⛱️ Τον νέο πελάτη που ταξιδεύει και σε off season περιόδους συνδυάζοντας τη δουλειά με την ξεκούραση.
Σκοπός μας είναι να σας μεταφέρουμε τις τελευταίες εξελίξεις για τον κλάδο του τουρισμού και να σας εφοδιάσουμε με εργαλεία και πρακτικές συμβουλές για να ανταποκριθείτε στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των επισκεπτών. Η προσαρμογή στα νέα δεδομένα είναι σίγουρο ότι μπορεί να σας αποφέρει και νέα έσοδα. Κατεβάστε εδώ την παρουσίαση.
Λίγα λόγια για τις παρουσιάστριες μας:
Αγγελική Ντζαρή, Product Manager
Η Αγγελική Ντζαρή είναι product manager με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη προϊόντων στους τομείς του fintech, telecommunications και mobile marketing. Μέσα από τον ρόλο της ως Product Manager στην Cardlink, είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη διάφορων καινοτόμων λύσεων και value added προϊόντων εστιάζοντας στην εμπειρία του πελάτη και την περαιτέρω ανάπτυξη. |
|
Mαργαρίτα Ροσμαρή, Marketing & Insights Manager – Tourism Professional
Η Μαργαρίτα Ροσμαρή είναι marketeer με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρία στο χώρο του fintech και του τουρισμού. Έχει ασχοληθεί τόσο από θέσεις ευθύνης σε οργανισμούς όσο και ως σύμβουλος με την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, τη δημιουργία νέων προϊόντων, το χτίσιμο brands, τον σχεδιασμό loyalty προγραμμάτων, την έρευνα καταναλωτή και την επικοινωνία τόσο σε B2B όσο και B2C αγορές. Στον ρόλο της ως Marketing & Insights Manager της Cardlink εστιάζει στην ανάπτυξη του brand, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ, στην προώθηση πρωτοβουλιών γύρω από την εμπειρία του πελάτη και την ανάπτυξη ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας. |